hyves

Hallo meiden,

@micromuis, leuk om je hyves te zien, jij woont gewoon in het prachtige harlingen!!!! Super

Vinden jullie het misschien leuk om een gezamelijke hyves te maken?

Spui maar even met jullie meningen.
 
De februari-mama-hyves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op zich wel een leuk idee alleen heb mijn gewone hyves al en dit forum waarmee ik best wel actief bezig ben...........het moet niet ten koste gaan van dit forum maar misschien wel leuk om daar foto's op te zetten van onzelf en straks onze kindjes..........

Ik vindt het een twijfelgevalletje..................jullie?

Leuk dat je even gekeken hebt, is wel leuk om er een beeld bij te hebben met wie je steeds op een forum zit!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxies me
 
Ik vind het wel een leuk idee! Al zou ik zelf nog wel even wachten met daar actief worden. Het is dan gelinkt aan je eigen hyves en heb alleen de ouders pas verteld dat ik zwanger ben.
Het is wel leuk om ook foto's te kunnen delen!

Liefs Imke
 
Das een idee. Wanneer we een maandje verder zijn mag van mij de hele wereld het horen, Haha.

Ik ben dan ook wel benieuwd naar groeiende buiken en originele babykamertjes:).
 
Een heel leuk idee. Toen ik zwanger wilde worden van de tweede heb ik zoiets ook gedaan met een aantal meiden. Dit forum op hyves hebben we nog steeds en we hebben nu ook persoonlijk contact met elkaar. Heel erg leuk. Volgens mij kun je de site zo maken dat hij afgeschermd wordt voor vrienden. Het voordeel van hyves vind ik dat je ook foto's kunt uploaden. Ik meld me bij deze alvast aan....:)
 
Terug
Bovenaan