I am going to ..

PARIJS!!! Morgenochtend gaan we heeeeeel vroeg met de TGV naar Parijs en komen maandagmiddag weer terug. Heb er echt zo veeeeeel zin in!!!
Vriendlief gaat met een maatje zondag de Marathon van Parijs lopen. Echt een uitdaging en best wel spannend, het is de eerste keer. Uiteraard moeten de vrouwen mee om aan te moedigen!!!

1 groot nadeel is dat we ons meisje zo lang moeten missen. Ik heb het daar echt heel moeilijk mee gehad en ook wat traantjes om gelaten. Jennifer is in hele goede handen bij opa en oma. En mijn ouders kunnen echt niet wachten want die vinden het ook helemaal te gek, maar ja je blijft als moeder toch echt met een dubbel gevoel zitten.
Heb me al een aantal maanden hierop kunnen voorbereiden, maar vanavond gaat ze al bij mijn ouders slapen en dan zal ik het toch wel ff moeilijk hebben!! Logisch toch!

Maar heb ook superveel zin in er ff tussenuit. De afgelopen weken zijn erg emotioneel geweest (en nog steeds) omdat mijn schoonmoeder in het ziekenhuis ligt. Dus is het voor mij en mijn vriend ook ff goed om weer nieuwe energie op te doen!!!

Dus jullie zullen mij een aantal dagen moeten missen!!! Tot over 6 dagen ofzo...

Liefs Ilone

Wat leuk er ff tussen uit, tuurlijk mis je kleine meid, maar zij heeft het vast heel erg na haar zin bij opa en oma. Jullie kunnen lekker genieten.
Een tijdje geleden had je tips nodig voor spandoeken en toen kreeg je ook ideeen van ons binnen, wat heb je nu op het spandoek staan?????

Groetjes Linda

Zie onze stoere mannen de marathon afgaan,
Ja hoor, in 3.30 uur komen .. en .. aan!

De mannen zeggen dat ze deze tijd gaan halen (wij denken van niet..hahaha)
Grappig dat je het nog wist.

We hebben ook een sweatshirt laten maken met een foto van hun samen met op de achtergrond parijs en het logo van de marathon.
Op de achterkant staat de tijd die ze denken te halen en daaronder komt later de tijd die ze gehaald hebben.

Ben echt benieuwd hoe ze gaan reageren, volgens mij hebben ze niets in de gaten...

Terug
Bovenaan