I'm back

A

Anoniem

Guest
Hi,

Afgelopen maand ben ik niet op dit forum geweest omdat ik het gevoel had dat ik er te veel mee bezig was. Ik kon echt nergens anders meer aan denken dan aan zwanger worden en leefde echt van NOD naar eisprong en zo verder.

Ik had het echt helemaal gehad. Ik ben na mijn laatste menstruatie gestopt met tempen, ovulatietesten, maansteen weggegooid en niet meer op dit forum geweest (ik schreef nooit zo vaak, maar ik las wel altijd alle berichtjes en leefde toch met iedereen mee)

Nu was mijn eisprong zo rond vaderdag (weet het natuurlijk niet helemaal precies) en eigenlijk vanaf een 3 tot 4 dagen erna kreeg ik last van mijn onderrug. Normaal gesproken heb ik dit ook vlak voor mijn menstruatie.
Nu dus ruim een week eerder en ook veel heviger.

Mijn NOD is maandag 4 juli, maar eigenwijs als ik ben heb ik gister (3 dagen voor mijn NOD) toch een test gedaan.

en guess what.................................

2 STREEPJES!!!!!!!! YES IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!

Ik kan het niet geloven. Het is allemaal dus heel pril en misschien is het ook niet zo slim om zo vroeg een test te doen maar ik kon gewoon niet wachten.

Dus we zien wel maar voor nu ga ik in iedergeval naar het maart forum (uitgerekend op 12 maart 2006)

Suc6 voor alle dames die op hun NOD aan het wachten zijn. Ik zal voor jullie duimen.
Dat we elkaar gauw mogen spreken op het maart forum.

Groetjes,
Linneke,

32 jaar bezig sinds april 2004 (ronde 14 dus >> ronde 4 na mk in maart 2005)

Hoi Linneke, wat geweldig voor je!
die pijn in de rug heb ik nou ook al 2 weken , maar de gyn zei dat het erbij hoort, dacht dat het dan misschien niet ok was, maar gelukkig is het niet erg. lastig alleen
Gr.
Adren

hoi hoi adren en lineke

gefeliciteerd allebij!!!!!!!!

wat leukt dat het nu gelukt is enne ik ga met jullie mee hoor naar het andere forum.. goh je brengt me op een idee maart forum 2006, want als het goed is dan ben ik ook uitgerekend in maart, 2 maart!!!!!!!!

leuk he ,gisteren een test gedaan en inderdaad ook zwanger en dat al in ronde twee !!!!!

groetjes tobi

Al 32 jaar bezig?? ha ha.
Gefeliciteerd natuurlijk. Ik hoop dat je er van kunt genieten na je miskraam. Hoor je toch vaak he, dat wanneer mensen het even van zich af zetten het dan lukt. Maar dat is natuurlijk erg moeilijk...
Een hele fijne zwangerschap gewenst hoor! Mag je ook eerder naar de verloskundige, hoop het voor je.

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan