I'm new!

A

Anoniem

Guest
ik kom er net achter dat ik zwanger ben, en ik zit nog enorm gek te doen hier in m'n eentje!! Dit geloof ik echt nog niet! Had totaal niet het idee en het gevoel. Maar heb twee testen gedaan, één hele goedkope, en die gaf een vaag licht streepje aan. Heb toen maar even de etos test gekocht net en die gaf ook een streep aan. Wel niet zo donker als de andere (controlestreep) maar er staan duidelijk bij, als er een streep verschijnt, ook al lichter dan de contr.streep dan ben je zwanger!!! Dus volgens mij mag ik erg blij zijn. Wordt dan zo'n beetje 13 dec volgens mij!!!
Oh, ben helemaal hyper! Wil nog veel meer typen maar lukt me even niet!

groetjes Mel

Heej!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Is het je eerste zwangerschap? Hoe voel je je?
Echt super voor jullie! Geniet ervan!

Groetjes Maaike

Hoi maaike,

nee, dit is mijn tweede zwangerschap. Heb al een zoontje van bijna drie. Mijn god, toch erg onwerkelijk hoor! Bij mijn eerste was ik in 1 x zwanger en nu in 2 keer, dus het is ongelovelijk!   En jij? De eerste of ook niet?

groetjes

Van harte, wat een euforisch gevoel hè? Je kunt het dan wel van de daken schreeuwen! Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi Mellow

van harte gefeliciflapstaart hoor, bij deze ben je van harte welkom ook in ons dec. topic.

Begint het al wat in te werken of kun je het alsnog niet helemaal geloven???

groetjes moeke

Hey Moeke,

ik geloof er nog geen bal van, haha! Zo eindelijk de vreugde delen met mijn vriend en misschien dat ik het dan een beetje ga beseffen!!

groetjes Mellow

Van harte gefeliciteerd meid! Ook ik heb net een test gedaan en ben ook zwanger!! Voor mij ook het 2e kindje!!
Heb de test ingepakt voor vriendlief. Ben benieuwd hoe ze zullen reageren!

x

Terug
Bovenaan