I L J AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! ??????????

Wat heb je met Max z'n haar gedaan????? Ben je niet wijs geworden!!! Hij had zo'n mooie bos donker haar!!! Daar waar ik ieder haartje van Kian koester en verzorg alsof het een nieuw ontdekte plantensoort is knip jij die mooie lokken er zomaar af!!!

Het staat 'm goed hoor, daar niet van. Zo'n mooi ventje kan je net zo goed kaal scheren, dan blijft ie leuk, maar ik vond z'n haar altijd zo mooi!

Liefs Nelleke

Nou Nelleke,daar breek ik ook even op in!

Ilja,Ilja,je hebt inderdaad een prachtig mannetje,al zou je  hem een dooie poedel op zijn kop leggen zou het hem nog staan...maarrrr,die mooie lokken afknippen is inderdaad zo zonde.
Al staat het korte koppie hem erg goed,die mooie lokken,daar zou ik zelfs een moord voor doen!
Dus,explain...
Groetjes Tanja

hahahaha sorry dat ik het niet eerst even overlegd heb met jullie dames.

tja mijn man nam Max mee naar de kapper en hij kwam zo terug....ik was ongeveer een half uur in shock en toen besloot ik dat het hem eigenlijk wel heel goed stond. (Ik wist wel dat mijn man dat van plan was hoor, maar ik was "in denial", vond Max z'n haar ook altijd zo mooi)
Maar het moest echt gebeuren, het is hier errug heet in de zomer, en Max had echt last van al dat haar, zat steeds heel zweterig tegen z'n hoofd geplakt. Eigenlijk is het in die foto alweer wat te lang hahaha, de kapper doet het echt heel kort.
En sorry Nelleke, haha ik weet dat jij Kian z'n haartjes koestert (d?)....maar Max moet ongeveer om de 2 weken naar de kapper zo hard groeit het bij hem :)

Ajuus, ilja

Nou vooruit, kinds welzijn gaat voor alles.
Het staat 'm echt stoer hoor, dus misschien wel beter zo, maar ja ....
Thanx voor je uitleg! (niet dat je dat verschuldigd bent hoor!   Hoewel ...)
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan