A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden
Ik ben nieuw hier op deze site.
En ik heb een vraag aan iedereen,wie van jullie heeft hier ook mee te maken.
Ik en mij man zijn bezig om een kind te krijgen alleen via een andere weg.
Ik ben 6mei begonnen met de i.v.f. behandelingen.
In het ziekenhuis kreeg ik een uitleg hoe ik moest spuiten en wanneer ik de pillen enz. moet innemen.
Ik ben ook bang om me eigen te spuiten zei ik tegen de dokter,toen zei de dokter daar help ik je wel mee.
Toen kreeg ik uitleg en uit proberen met spuiten bij me zelf.
Nu ben ik niet zo bang mee,en druf gewoon elke dag twee keer bij me zelf te spuiten.
28 mei heb ik een inwedige onderzoek gehad ,en dat zag er goed uit zei de dokter.
en er werd een baarmoedermeting gedaan.
7 juni moet ik weer voor een controle en als alles goed is ,krijg ik te horen hoe laat ik 13 juni naar het vu- mc moet.
De datum is al bekent ,alleen hoe laat krijg ik alleen te horen als het 7 juni helemaal de goed kant op gaat mag ik 13 juni naar amsterdam vu-mc toe.
zijn er meer meiden die ook deze behandelingen hebben ,en hoe ervaren jullie hier mee.
Dit wou ik even kwijt aan jullie.
Ik ben nieuw hier op deze site.
En ik heb een vraag aan iedereen,wie van jullie heeft hier ook mee te maken.
Ik en mij man zijn bezig om een kind te krijgen alleen via een andere weg.
Ik ben 6mei begonnen met de i.v.f. behandelingen.
In het ziekenhuis kreeg ik een uitleg hoe ik moest spuiten en wanneer ik de pillen enz. moet innemen.
Ik ben ook bang om me eigen te spuiten zei ik tegen de dokter,toen zei de dokter daar help ik je wel mee.
Toen kreeg ik uitleg en uit proberen met spuiten bij me zelf.
Nu ben ik niet zo bang mee,en druf gewoon elke dag twee keer bij me zelf te spuiten.
28 mei heb ik een inwedige onderzoek gehad ,en dat zag er goed uit zei de dokter.
en er werd een baarmoedermeting gedaan.
7 juni moet ik weer voor een controle en als alles goed is ,krijg ik te horen hoe laat ik 13 juni naar het vu- mc moet.
De datum is al bekent ,alleen hoe laat krijg ik alleen te horen als het 7 juni helemaal de goed kant op gaat mag ik 13 juni naar amsterdam vu-mc toe.
zijn er meer meiden die ook deze behandelingen hebben ,en hoe ervaren jullie hier mee.
Dit wou ik even kwijt aan jullie.