iamand ervaring met temperaturen?

A

Anoniem

Guest
ik ben nu een half jaar bezig en nog niks ik zou graag willen weten hoe het temperaturen werkt en kan je   ergens op internet   info daar over vinden?

mariska,

Hoi Mariska,

Ik ben ook na 7 mnd begonnen met tempen. Op inet is vast meer te vinden..gewoon bij google ff zwanger worden intypen en dan volgen er al snel goeie sites.

Maar heel moeilijk is t niet hoor. Het makkelijkst is om te starten met tempen aan t begin van je cyclus. Het is t best om elke dag op t zelfde tijdstip op dezelfde manier te tempen. Je temp blijft laag tot aan je ei...na je ei gaat ie omhoog (dit kan eerst n kleine daling geven..) en blijft ie hoog tot je ongi wordt. Als ie niet omlaag gaat is er n kans dat je zwanger bent...

Weet wel: Het is meer om te zien of je n ei hebt en om je cyclus onder de knie te krijgen...na n tijdje kan je dan zien wanneer je vruchtbaarste dagen zijn, zodat je gericht kan gaan klussen. Als je temp omhoog gaat is je ei al geweest, dus het is niet om je beste klusmoment aan te geven...

Hopelijk heb ik je zo wat meer duidelijkheid gegeven. Snuffel anders eens rond op inet...babybrabbel.nl heeft ook veel info volgens mij.

Succes!!!

Kijk eens op www.zwangerschap.org daar kun je veel lezen over temperaturen en andere tips. Succes!!!!

Ik ben in mijn 5e ronde begonnen met tempen. Misschien wat vroeg, maar ik was gewoon erg benieuwd of ik een eisprong had.

Ik temp nu voor de tweede maand en zie nu echt verschil.

In de eerste maand tempte ik een kwartiertje na de wekker. Ik lag dan nog wakker te worden, maar had wel al gedraaid enzo.
Die maand zag ik dan ook weinig duidelijiks. De temp ging alle kanten uit. Ik had dus ook geen duidelijke eisprong.

Deze maand temp ik direct na de wekker. Iedere ochtend op dezelfde tijd. De thermometer ligt naast mijn bed, dus dat is wel zo handig.
Deze maand heb ik dus een hele gelijkmatige temperatuur. Ik heb ook duidleijk een eisprong gehad.

Kortom dit is een tip.

Succes ermee.

Liefs

Terug
Bovenaan