ibbeltje en kruimel hoessie?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, hoe gaat het met jullie?
moet veel aan jullie denken en hoop toch echt dat jullie beiden hééééél goed nieuws te melden hebben.
Kruimel is nog steeds lekker op vakantie had ik begrepen? dus zij laat ons ook nog een paar dagen in spanning zitten...

Hoop het zo enorm voor jullie...we blijven duimen tot we er letterlijk bij neervallen (staat er morgen in de krant "meisje 32 jaar jong, neergevallen omdat ze aan het duimen was....hahahahaha")

Blijf lekker zitten op de sofa! Dikke knuf indy

Hoi lieve Indy,

Wat lief dat je zo met ons meeleeft! Wat mij betreft, gaat het nog steeds goed. Er is nog geen spoor van rode duivels te bekennen, ook niets wat erop wijst (even meteen afkloppen). Volgens het Erasmus MC mocht ik vandaag testen, maar ik durfde niet. Ik ben echt zo bang dat ik weer tegen een negatieve test aanloop, dat ik maar besloten heb om tot het weekeinde te wachten. Hopelijk komt er dan BEREGOED nieuws!
Ik ben erg benieuwd of Kruimel morgen wel de test gaat wagen. Maar goed, duimpjes moeten in mijn geval nog even blijven draaien. Hou je dat nog vol?

Dikke kus, Ibbeltje

Hoi Indy,

Hoe gaat het nu met jou??? Hebben jullie het een beetje een plaatsje kunnen geven. Ik hoop het wel. Wanneer mag je aan de volgende poging beginnen?

En Ibbeltje,

Wat knap dat je nog 2 dagen kunt wachten. Wanneer mag je dan in het ziekenhuis gaan testen of doen ze dat niet??  Haal ik even niet uit  je verhaaltje.

Mijn duimen blijven ook draaien hier voor jou en ook nog voor Kruimel. Hopelijk komt zij dit weekend ook met goed nieuws.

Liefs
Nicole

Hoi Ibbeltje en Kruimel,

Ik wou even laten weten dat ik ook voor jullie meeduim.
Ik kijk elke dag wel even of er nieuws is, maar spannend allemaal.
Ik ga heel hard voor jullie duimen en hopen op goede berichten. Succes met deze laatste dagen!

Groetjes Vera

Hoi Ibbeltje en Kruimel,

spannend voor jullie hoor!

Ik hoop hier snel heeeeeel erg goed nieuws van jullie te lezen en ook ik blijf voor jullie duimen!

Liefs Janu

Ibbeltje, wat goed dat je kunt wachten! Moet je zelf testen of naar het ziekenhuis?
Oh meiden wat is dit toch altijd weer SPANNEND!!!!
Ik duim ook nog volop met jullie mee, maar vind het al een heeeeel goed teken dat er nog geen duivels aan het front zijn!

Liefs, Saartje

Hoi Kruimel en Ibbeltje,

Ook ik ben nog hard voor jullie aan het duimen en wat is het spannend....
Ik vind het al spannend dus laat staan jullie zelf.
Ik kijk elke dag of er goed nieuws is en geen rode duivels in het vooruitzicht is Geweldig nieuws.

Nou Succes nog even en we horen/ lezen het wel.

Liefs sabine

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor je lieve medeleven! Ik waardeer het echt enorm.
Ondertussen begin ik lichtelijk gestoord te worden, aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrghhh.
Ik heb het idee dat ik ineens mega hard ga huilen , de waterlanders zitten erg hoog. Maar goed, tot nu toe gaat het nog goed! Zolang er nog geen rode duivels te zien zijn, blijf ik maar hoop houden. Ik heb net toevallig voor de zekerheid naar het ziekenhuis gebeld, in het weekend moet ik echt een test doen. Als die dan positief is, kan ik er echt vanuit gaan dat ik zwanger ben. Pfffff, nog 2 dagen vol zien te houden.
Lieve meiden, willen jullie nog even doorgaan met duimen draaien? Ik hoop echt van het weekend met goed nieuws te komen.

Liefs, van een erg onzekere Ibbeltje

Terug
Bovenaan