ibbeltje en pleun..lieve meiden hoe gaat het met jullie?

hallo lieve meiden,

Ik mis jullie hier soms wel op het forum wel hoor. Niet dat ik er vaak ben, maar áls ik er ben dan mis ik jullie wel stiekem. We zijn begin dit jaar met ons drietjes met ivf gestart en helaas zijn we nog steeds met ons drietjes over. Daar moeten jullie nu echt deze keer eens verandering in brengen hoor!!! hahahaha

Wanneer mogen jullie weer beginnen?

Ik hoop zo enorm voor jullie dat jullie 3-de ivf poging nu ook eindelijk eens mag lukken. Ik blijf voor jullie duimen hoor.

dikke poennie van Indy

He lieve Indy,

Wat lief dat je zo aan ons denkt! Ik heb jouw 3e IVF poging wel gevolgd hoor, ik had zo voor je gehoopt dat het 3x scheepsrecht zou zijn. Ik vind het wel bewonderenswaardig dat je toch door blijft gaan, de aanhouder wint!
Pleun en ik zijn inmiddels dikke vriendinnnen geworden (waar zo'n forum allemaal niet goed voor is), echt heel bijzonder! We hebben heel veel steun aan elkaar en zullen waarschijnlijk ook ongeveer tegelijk met poging 3 gaan beginnen.
Waarschijnlijk zal ik zelf eind deze maand aan poging 3 gaan beginnen. Aan de ene kant wel weer spannend, aan de andere kant ben ik ook wel heel bang voor weer een teleurstelling. Ik probeer het van de positieve kant te bekijken! Volgende week moet ik terug naar de gyn, dan zal ik waarschijnlijk de startdatum wel horen en mijn schema. Ik weet wel dat ik nu hele andere hormonen moet spuiten dan bij de eerste 2 pogingen (cetrotiden en menopur) en dat het een kort schema wordt. Voor de rest hoop ik volgende week wat meer te horen, we genieten nu nog maar even van deze laatste stressvrije weken .

Liefs Ibbeltje

hai lieve ibbel,

Ik weet wel dat je afgelopen ivf poging "gevolgd" heb (klinkt raar hé hahaha) en ik vond de lieve reacties op mijn berichtjes van jullie ook heel fijn hoor. Fijn dat je er voor me was. We weten als geen ander wat we mee maken (helaas).
Ik wist dat je deze maand zou starten met jullie 3-de poging, maar niet precies wanneer. Spannend hoor! Wel super dat je zo'n goede vriendschap hebt overgehouden aan dit forum. Das wel heel bijzonder.
Ik herken zo enorm wat je schrijft: je vind het spannend, maar bent ook weer zo ontzettend
bang voor ALWEER die teleurstelling. Nu heb je gewoon nog hoop.......als je eenmaal de punctie/terugplaatsing achter de rug hebt dan begint de angst weer te komen. Vreselijk!
Wat is de reden eigenlijk dat je andere medicijnen gaat krijgen? Ook wel spannend hé? Nu maar hopen dat je hier goed op reageert.

Laat je wat van je horen? Ik duim voor jullie! Hele dikke zoen Indy

Hoi Indy,

Het blijft een heel dubbel gevoel! Hopelijk wordt ons wachten nu beloond, maar dat hoopte ik voor jou ook. maar goed, zoals ik al zei: de aanhouder wint. Als deze poging bij ons ook mislukt dan gaan we ook nog verder hoor. Zolang we het op kunnen brengen, blijven we vechten voor onze droom!

Volgens de gyn. is het probleem vooral dat we geen topemmy's teruggeplaatst krijgen maar emmy's van matige kwaliteit. Hij hoopt dat door de andere hormonen de kwaliteit van de eicellen verbeterd en dus hopelijk ook de kwaliteit van de emmy's. Daarnaast starten we nu direct vanuit mijn eigen cyclus, dus geen lange onderdrukking meer. Hopelijk geeft dit  een beter resultaat!

Wanneer ga jij evt. weer voor een nieuwe poging of ben je daar absoluut nog niet mee bezig?

Liefs, Ibbeltje

Hé Indy, wat lief dat je een berichtje voor ons achter hebt gelaten op dit forum! Mijn lief en ik zijn vanmiddag teruggekomen van vakantie, we hebben een rondreis door Zuid Afrika gemaakt van 17 dagen, het was helemaal top!

Nu dit achter de rug is gaan wij binnenkort starten met de 3e IVF poging en zal ook zeker weer vaker op dit forum proberen te gaan kijken en posten!

Hoe gaat het met jou? Als ik me goed herinner is je 3e poging mislukt, wat een verdriet zeg! Gaan jullie voor een 4e poging of laat je het nu even voor wat het is?

Ibbeltje en ik zijn inmiddels meer dan forummaatjes, we zijn echte vriendinnen geworden, waar dit forum allemaal wel niet goed voor is! Op de msn komen we elkaar ook vaak tegen, en ik weet niet of je ook msn hebt, maar je kan altijd even aankloppen hoor! Laat maar weten als je dat wat vindt!

Dikke kus van Pleun

Terug
Bovenaan