Ibbeltje!!!!!!!!!!!!!

Ha lieverd, hoe is het gegaan vandaag? Heb je al een paar dagen niet gehoord op het forum en ben zo benieuwd! Ik heb gisteravond nog 3 kaarsjes voor je aangestoken, dus dat moet toch echt wel helpen. Bij mij nemen de zenuwen behoorlijk toe, werd vanmorgen badend in het zweet wakker, het komt nu toch echt wel dicht bij. Vandaag is het precies 14 dagen geleden dat de punctie heeft plaatsgevonden.........nog 5 nachtjes slapen en dat weten we het, maar die nachtjes duren erg lang hoor!

Ik hoor je wel!

Liefs, Pleun

Ha lieve Pleun,

Je kaarsjes hebben denk ik wel goed geholpen. Het is weer achter de rug, ben ook lekker vroeg weer thuis. Dat is het voordeel als je zo vroeg moet komen. Ik was ook minder gespannen dan bij de eerste keer, behalve toen ik op de tafel lag.
De punctie zelf viel weer mee, het was iets pijnlijker dan de vorige keer. De follikels lagen nu ook iets moeilijker om aan te prikken, dus er moest meer geduwd worden. Uiteindelijk zijn er 9 of 10 follikels aangeprikt, de gyn. was zeer tevreden. Om 8.15 uur was ik op de dagbehandeling en manlief stond al om 10.15 uur voor mijn neus. Hij had ook een goede dag, zijn score was veel hoger dan de vorige keer en hij hoefde maar 1x te produceren. Ik geloof zelfs dat het bij hem nog nooit zo hoog geweest is. Bij mij zijn er uit de 9 follikels 8 geschikte eicellen gekomen, dus we zijn zeer blij.
Het wordt wel ICSI, maar meer op aanraden van mijn eigen gyn. vanwege de harde eischillen. A.s. vrijdag worden we tussen 8.30 en 10.00 uur gebeld of we een tp hebben, dus nog even doorgaan met kaarsjes branden hoor. Ik zal ze vanavond ook aansteken, dan brengt het jou ook geluk. Ik heb nu zelf een super goed gevoel, dus hopelijk komt het deze keer allemaal goed!

Heb jij nog helemaal geen last van zw.verschijnseltjes?

Liefs, Ibbeltje

Hoi, hoi, hoe gaat het met je? Voel je je goed? Ik denk aan je hoor! Met mij/ons gaat het ook wel weer wat beter, is het niet dat ik toch ook vandaag weer niet zonder traantjes heb doorgebracht, maar mijn lief is heel de dag bij me en samen slaan we ons er wel doorheen.

Liefs, Pleun

Hoi lieverd,

Ik denk ook constant aan jou hoor! Ik ben blij dat het ietsje beter met jullie gaat. Ik herken het echt, ook jullie gevoel van intens gek te zijn op elkaar. Wij hadden dat zelf ook op het moment dat het misging. We hadden en hebben elkaar zo nodig, we kunnen echt niet zonder elkaar. Wel mooi hoor om dat gevoel dat ook te beleven, heel apart!
Meid, schroom niet voor je tranen. Ik heb zeker een week lopen huilen, voordat ik weer enigszins over de klap heen was (althans dat ik er zonder tranen over kon praten en denken).
Ik ben erg benieuwd naar je evaluatiegesprek, hopelijk kun je de tp al over een maand hebben.

Met mij gaat het goed. Ik heb de afgelopen dagen behoorlijk wat afleiding gehad. Ik moet zeggen dat ik nu een stuk relaxter ben dan bij de eerste poging. Ik heb wel af vanaf de tp last van krampen en steken in mijn buik. Ik hoop maar dat het goed blijft gaan, ik moet er niet aan denken om weer zo'n dreun te moeten meemaken. Ik hoop echt dat het deze keer wel gaat lukken!

Meid, hou je taai en ik denk elke dag aan je!

Dikke knuffel, Ibbeltje

Hoi lieverd! Hou je het nog vol? Hopelijk gaat het nog steeds goed met je en kan je je zenuwen redelijk in bedwang houden! Had gisteravond je man nog op de msn, grappig, ik dacht dat jij het was.................

Nou meid, nog een paar dagen er tegenaan en ik weet uit ervaring dat dit de moeilijkste dagen zijn. Ik denk aan je!

Heel veel liefs van Pleun

Terug
Bovenaan