Iberogast

Omdat ik al wekenlang 24 uur misselijk ben, ben ik gisteren naar een ( voor mij zeer bekende) reformzaal geweest om te kijken of er misschien nog een homepatisch middel was. Ik heb eerst het middel van VSM geprobeerd maar dit hielp niks.
Toen kreeg ik gisteren Iberogast, en de meneer zei dat dit heel goed werkt en dat ik het heel de dag kan gebruiken.
Maar toen las ik later in de gebruiksaanwijzing dat er voorzichtigheid moet worden geboden tijdens de zwangerschap en dat het eigenlijk niet wordt aanbevolen.
Kennen jullie dit middel en wat zijn jullie er varingen?

Iberogast kan je beter niet gebruiken hoor!
(ben jaren drogist geweest) er is namelijk niet voldoende bekend over het produkt dus het word afgeraden.

Als je continu misselijk bent kan je beter aan je vk een receptje vragen. Er zijn tabletjes die heel goed helpen tegen de misselijkheid.

Sterkte!

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

Nee, idd beter niet gebruiken! (ik ben farmaceutisch consulent).
Is nog onvoldoende over bekend. Bij dierproeven is het niet schadelijk bevonden, maar het advies is toch om het af te raden tijdens zwangerschap!!

Ik heb zelf Emesafene gehad van de VK/HA. Dit helpt heel goed tegen de misselijkheid, nadeel is alleen dat je er wel moe van kunt worden!

Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan