ICSI 1 over en uit

Hey,

nou vandaag dag 10 na de cryo terugplaatsing getest en harstikke negatief.

Bij de verse terugplaatsing en de vorige cryo terugplaatsing had ik nu en positieve test.

Heb wel enorme borsten en een opgezette buik, maar ben bang dat dit toch door de hormonen komt (Utrogestan en Progynova).

Maandag de bloedtest, maar dat zal geen andere uitslag geven.

Dus poging 1 is definitief voorbij!!

Nu maar hopen dat de regering IVF in t basispakker houdt 3 pogingen, want er gaan weer geruchten dat ze er nog maar 1 willen behouden en de rest voor eigen rekening...

Pfff heb t toch wel weer effe moeilijk..mijn man wordt in september 44 en we hebben altijd geroepen dat 45 voor ons de max is, dus dat betekent nog 1 jaar proberen en dan is t over en uit...

blijft lastig om hoop te houden, zijn nu 3,5 jaar bezig...

gr Yosha

Och wat vervelend meid!
Ik zal zeker duimen dat IVF in het pakket blijft. Het zou zo oneerlijk zijn als mensen met minder geld niet de mogelijkheid krijgen voor zoiets belangrijks!

Ik hoop voor je dat de test gewoon nog net te vroeg was en dat het toch goed is. Wij zijn zelf 3 jaar bezig geweest en nu is het dan toch spontaan gelukt. Maar tot week 20 nergens van genoten. Zo bang dat het weer mis zou gaan. Nu 24 weken en wel eindelijk wat vertrouwen gekregen. Maar de zenuwen blijven.

Ik duim voor je!!
Succes!
Anita

O wat vind ik dat erg voor je !!

Ik zelf ben nu dik een jaar bezig en afgelopen nod was een enorme teleurstelling ik kan me niet voorstellen hoe jij je dan moet voelen.

Ik hoop idd dat het toch raak is !!!!!
en dat idd de ivf 3x in het pakket blijft
En anders heel veel knuffels van mij !

Liefs

Pfff.... Moeilijk, meis.... Hoop idd voor jullie dat er toch nog positief nieuws aankomt. Blijf hoop houden, hoe lastig dat ook is. Ik vind het zelf ook steeds zwaarder worden, na 2 jaar teleurstellingen. Maar eens moet het voor ons toch ook weggelegd zijn... Kom op, meis! Ik denk aan je en wens je enorm veel succes en sterkte!!

Liefs Anna

Wat een rotnieuws Yosha, ik hoop ook dat je nog 2 pogingen vergoed krijgt. Ik neem aan dit jaar in ieder geval nog?

Heeel veel sterkte meid. En die grens van 45 (voor een man), is die in beton gegoten voor jullie? Medisch gezien is het voor mannen niet zo n probleem om later kinderen te verwekken toch?

Ik duim voor jullie. Nu eerst heel veel sterkte met de verwerking.

gr.
Wenser

Je voelt je k*t, ik weet het...3x een terugplaatsing gehad in deze 1e ICSI???
Dat het dan voorbij is dat voelt heel erg vervelend.

En dat van 1x IVF in het pakket zijn volgens mij echt nog maar geruchten en ga ik er in ieder geval nog niet vanuit.

Ik start komende week met spuiten voor onze 2e IVF poging.
1e IVF poging was na 1 terugplaatsing al over en uit. Dat is ook zuur aangezien op die dag 6 embryo's hadden en ervanuit gingen dat er wel iets bewaard bleef, maar helaas voor het bewaren was de kwaliteit niet goed.
Dus ik weet wat je voelt.

Kop op, ga een goed gesprek met ziekenhuis aan en doe waar jullie je goed bij voelen!!

Ik straal wat positiviteit naar je toe!!

Liefs Han

Nou vandaag bloedtest gehad en die was uiteraard ook negatief. Was zaterdag al gestopt met medicatie, was er wel ff klaar mee met die rothormonen, vandaag ook ongi geworden en ben dus blij met beslissing te stoppen met medicatie, want nu is de ongi ook sneller voorbij, haha

Dan maandje rust en hopelijk maand erop aan de pil en daarna prikken voor poging 2.

Vanaf poging 2 gaan we ook 2 embryo's per keer teruggeplaatst krijgen....eicellen allemaal bevrucht, 1 verse tp, rest goed genoeg voor invriezen en bij ontdooiien ook allemaal nog steeds toppertjes, deelden goed verder. Dus wat dat betreft is er wel hoop, maar ja dat eindstation, daar willen ze niet blijven zitten....heb nu echt alle medicatie al gehad en niets helpt...

Wenser: nee tuurlijk is die 45 niet in beton gegoten, maar tis wel iets waar we aan denken en daarom hebben we nu voor ons een beetje een gren getrokken, wil ook niet doorgaan tot ik 40 ben, dan is mijn man bijna 50 en dat verschil met een baby vinden wij (persoonlijk) te groot. Ik weet ook dat er vaders zijn van 60+, maar persoonlijk ben ik hier geen voorstander van en mijn man ook niet, vandaar de keuze nog 1 jaar te proberen en dan verder te gaan zonder kinderen. T blijft enorm veel energie vreten, ook al gaan we er nu anders mee om dan een jaar geleden en wij willen hier gewoon niet nog langer mee doorgaan, want het sloopt je.

Dus nu wachten op start poging 2.

Han succes!!

gr Yosha

Terug
Bovenaan