ICSI behandeling

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben bezig met een ICSI behandeling voor ons 2e kindje. Ben gister begonnen met het spuiten van menopur. Zijn er nog meer meiden die deze behandeling nu ondergaan? Ik ben zo benieuwd of het weer gaat lukken! De eerste keer is het in 1 keer gelukt bij ons!
Als je je verhaal wilt delen weten jullie me te vinden!
cindy

Hoi Cindy,

Ik ben Ellen en ik ben 29 jaar. Wij zitten nu in ronde 4 van ons 1e kindje.
Omdat ik een ernstige vorm van endometriose heb, heb ik van de gyn maar 4 kansen gekregen om zelf aan te tellen. Ben deze week ongi geworden helaas en deze maand is dus de laatste kans die we krijgen. Daarna moeten wij ook beginnen met de medische molen. Het zaad van mijn man is al getest en dat was gelukkig heel goed. Dus ICSI zal het bij ons wel niet worden. Ik weet niet of ze beginnen met IUI of met meteen met IVF. De gyn heeft ooit eens verteld dat laatste. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me nog niet echt heb ingelezen in wat wat is en wat dat allemaal inhoud en betekend. Wil me daar vanaf nu wel verder in verdiepen. Dus ik ben blij dat je dit topic geopend hebt!

Jij gaat al voor je 2e kindje! Wat gaaf! Is de eerste een jongetje of meisje en hoe oud is hij/zij? Ik lees dat bij de 1e de eerste behandeling die je had raak was, dat ik echt heel goed nieuws. Kan me voorstellen dat je er nu dan stiekem vanuit gaat dat het weer de 1e behandeling raak is! Ik hoop het voor je!

Aangezien jij dus al ervaring hebt met de medische molen, is alle raad, advies, tips, verhalen wat ik kan verwachten, hoe het bij jou ging meer dan welkom!

Liefs Ellen.

ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor maar vinden jullie niet meer tips,steun en verhalen op de;als zwanger worden langer duurd topic? dat staat bij de begin pagina van het forum maar dat zal/zullen jij/jullie wel weten denk ik.

ps;dit is niet verkeerd bedoeld hoor,maar denk dat je daar meer reacties hebt.
groetjes corina

Terug
Bovenaan