icsi gehad

Nou gisteren de terugplaatsing gehad, Heb 4 weken hormonen gespoten, mocht niet teveel want ik maakte teveel fol aan, dus daarom zolang, afgelopen maandag de punctie gehad, maar 9 fol er zaten er eerst meer dan 20, dus vaar mijn maar 9. Van die 9 waren er 6 leeg dus nada geen eicel erin, we hadden 3 embryos dinsdag, de volgende dag was de terugplaatsing en vertelde ze ons dat er 1 embryo de nacht niet had overleefd en helemaal uit elkaar was gespat en de 2e zat 60%fragmentatie in dus ook neit goed, en nog maar 1 over, nu denken ze dat mijn eifol niet goed zijn en dat ik veel lege heb en stel dat er wel een embryo is dat het dan ook niet altijd goed gaat bij mij, dus dat was echt een hele grote teleurstelling, we zijn al 2 jaar en 9mnd bezig en dan krijg je dit te horen, dus de kans om zelf nog zwanger te worden is nihil, we hebben al een dochter en dat is echt een lotje uit de loterij daarmee hebben we erg geluk gehad. Maar het is wel hard de waarheid en het moet zeker nog een plaatsje krijgen, want heb altijd wel het idee gehad dat het aan mij lag en ook vaak aangegeven in het ziekenhuis waar ik de eerste keer behandeld ben, maar daar deden ze niets mee, want het is een gevoel.
Ik hoop dat het lukt met deze 1 embryo.

Weet neit of jullie me kennen ben van de oude garde, heb er al veel zwanger zien worden op dit forum, een aantal ken ik nog wel.

Succes allemaal, want het zwanger worden via de mm vergt veel energie van je.

Gr WEndy

Hoi WEndy,
Jeetje,wat een verhaal zeg. Je hebt wel weer een grote teleurstelling te verwerken gekregen.
Nu maar heel hard hopen dat er een wonder gebeurd en de ene embryo zo sterk is dat het uitgroeid tot een levend wezentje.
Wanneer moet je weer terug naar het ziekenhuis? Of moet je nu gewoon afwachten totdat je eventueel weer ongesteld word (of niet natuurlijk)
Heel veel sterkte,
ik hoop hier op het forum snel van je te lezen hoe het gaat.
liefs Fleur

he wendy.

ik ken je nog wel. Jeetje wat een verhaal en ja dat is een grote teleurstelling voor je. Kan je het al een beetje verwerken of niet. Maar wat gaan/kunnen ze er tegen doen mocht dit nit goedgaan????? waar we niet van uit gaan.
We blijven duimen dat dit embryo gaat uitgroeien tot een mooi kindje.

He meid heel veel stertke en ik hoop over 2 wkn te kunnen lezen van je dat je zwanger bent.

dikke knuffel natasja

Hey Wendy,

he meid weer slecht nieuws te verduren.....zit je al in die MMM en dan ook steeds slechts nieuws, bah..

Was dit je eerste ICSI voor een tweede kindje?

Meid ik ga hard voor je duimen.....wij zijn net zo lang bezig en starten in januari met IVF / ICSI...erg spannend allemaal..

Heel veel sterkte met je wachtweken nu....enne houdt moed, jullie hebben een dochter, wellicht win je de loterij nog een keer...

gr Yosha

Hey Wendy,
Wat een kl#te nieuws zeg. Ik hoop dat dit embryootje net zo wonderlijk sterk is als het wonder van je eerste kindje.

Ik duim met je mee de komende twee weken en ik hoop dat je ondanks dit slechte nieuws toch binnenkort goed nieuws hebt.
Zo niet, kun je dan nog wel een tweede keer ICSI doen? Sterkte meis.
Wensert

Hoi Wendy,
ik ken jou nog wel van de oude garde.
Ik had zelf bij de 1ste IVF een gelijk aantal.Het hoeft niet aan je eitjes te liggen,maar kan ook met de hormonen te maken hebben.Bij 2de poging had ik namelijk weer meer bevruchte eitjes.Het kan gewoon sterk verschillen keer op keer.
Ik hoop dat deze embryo voldoende is en dat deze lekker 9mnd blijft zitten.
Ik ben uiteindelijk na 4jaar,3x IVF zwanger van ons eerste wondertje. Dus geef de hoop niet op.

Heel veel succes!!

Gr. Wonder2011 (voorheen suusje26)

Spannend hoor Wendy... wel weer moeilijk zo. Heel veel succes in deze weken...Wat zou het fijn zijn als het mocht lukken!
Leef met je mee hoor!

Hoi Wendy,

Ik ken je ook nog van het forum. Goed om weer van je te horen, alleen erg rot dat je zulk teleurstellend nieuws hebt gekregen. Die ene embryo hebben ze dus woensdag wel teruggeplaatst? We gaan allemaal voor je duimen dat hij blijft zitten!

Liefs Noor

Terug
Bovenaan