Icsi mislukt :"(

Heey meiden...

Vanmorgen bloed laten prikken in het zh... En toen om kwart over 1 bellen voor de uitslag.. De test is negatief...

Al wist ik het natuurlijk wel ook een beetje...maar ja ik had toch nog een sprankje hoop... Dus het kwam weer als een klap aan... Ze zei ook tegen mijn...dat het niet goed is dat er ook maar 1 eitje bevrucht is...en de rest van de negen niet...hup een nog een klap...

Nu gaan we weer voor een gesprek met de arts... Maar wij met ze tweetjes hebben besloten om een jaartje rust te nemen...en ff aan ons zelf te gaan denken... En de vooruitzichten die we hadden...ook gaan waar maken... Na onderhand 4 jaar bezig te zijn... Kan ik het gewoon niet meer aan...elke keer die pijn en teleurstelling...het lontje is nu gewoon echt helemaal opgebrand...ben kapot van verdiet... En baal der zo ontzettend van... Nouja jullie weten ook hoe dat voelt...om elke keer die teleurstelling te krijgen...

Jullie horen zoiezo hoe het gesprek is gegaan... En daarna zal ik altijd jullie verhalen nog blijven lezen...en ook vast op reageren...!!! Maar niet zo heel veel meer...

Meiden heel erg veel sterkte en succes!!!!!

Liefs Xxxx brenie

Ik begrijp de klap helemaal, jullie hebben ook een zware tijd achter de rug.
Moedig dat jullie een jaartje rust nemen, maar helemaal begrijpelijk. Denk goed aan jullie zelf en kom eerst tot rust!

Sterkte Brenie.

Liefs Daisy

Jeetje meis, dat is niet wat ik hoopte te lezen van jou. Ik gunde het jullie zo! Heel veel sterkte met het een plekje geven en het verwerken en wat dapper dat jullie nu even voor jullie zelf kiezen. Wie weet gebeurt er toch nog eens een wonder, je hoort het wel vaker. Mar daar moet je ook weer niet teveel op hopen, anders kun je niet loslaten natuurlijk.

Ik wens jullie veel sterkte in alle moeilijke beslissingen die jullie nog moeten nemen.
Wenser

Jeey Brenie, wat een vervelend verhaal. Dat het weer niet is gelukt. Had het zo voor je gehoopt. Zeker na al die jaren!
Wat een klap krijgen jullie weer te verduren.

Dapper dat jullie voor een jaar rust kiezen. Geniet ervan! Even geen ziekenhuisbezoeken en lekker van elkaar genieten!

Veel sterkte toegewenst.
liefs, heleen

Ach meisje toch... Dat is inderdaad weer een flinke klap om te verduren. Ontzettend dapper om even afstand te doen, het is zo moeilijk en zwaar. Maar voor nu een wijs besluit, denk ik. Even weer samen zijn en leuke dingen doen. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. Er wordt altijd nog veel aan jullie gedacht, misschien geeft dat wat kracht...

Liefs xx

Ah meid wat vervelend.
Knap dat je het zo kan. Maar met alle pijn die het helaas voor je mee heeft gebracht een goede keus.

Heel veel plezier samen en geniet van elkaar.
Sterkte de komende tijd.

Terug
Bovenaan