icsi niet gelukt

Weet niet of ik dit al had gezegd, maar helaas onze 1e poging icsi is niet gelukt, ik heb helaas geen reserve, dus nu naar poging 2. Ze zijn er achter gekomen dat het bij mijn eifolikels niet zo goed zijn, van de 9 die ze bij de punctie weg hebbeng ehaald waren er al 6 leeg en van de 3 embryos waren er 2 niet goed. Maar ja ik heb 4jan weer een afspraak om te kijken wanneer we verder gaan.

Ik wens iedereen een vruchtbaar liefdevol en vooral gelukkig 2011 toe.

Pfff... balen om zo het oude jaar af te sluiten en het nieuwe jaar te beginnen!

Als er al 6 leeg waren, zijn ze dan niet te laat geweest met weghalen?
Ik weet niet of het zo werkt, hoor, ik heb er (nog) geen ervaring mee...

Wel zwaar kl*te voor jullie!

Maar goed, op naar 4 januari en dan hopen dat er daar wat positiefs uitkomt!

Heel veel sterkte en jij ook een vruchtbaar 2011 gewenst!

Nee, ze waren neit te laat, dat wordt goed in de gaten gehouden en je krijgt een kunstcyclus dus een eisprong kun je niet krijgen, dan moet je weer pregnyl spuiten, nee er werd gezegd in Belgie tegen ons dat ons dochtertje echt een lot uit de loterij is geweest. Dus dan komt het wel hard aan en zijn we des te meer blij dat we al een gezond dochtertje hebben.

Jeetje meid, wat een domper maar je klinkt nog steeds hoopvol!

Mijn wensballon ligt al klaar voor morgen 12 uur!

x

@ ydnew, ik dacht al dat het goed in de gaten gehouden zou worden, maar zoals ik al zei heb ik er (nog) geen ervaring mee.

Des te meer zullen jullie beseffen dat jullie erg geluk hebben gehad met jullie dochter!
Vergeet niet van haar te genieten en heel erg veel succes in het nieuwe jaar!

Liefs Daisy

Wendy: wat ontzettende kl#te, veel sterkte en ik hoop dat 2011 toch (weer) een wonder bij je mag gebeuren.
Sterkte meis
Wenser

Terug
Bovenaan