Icsi punctie mislukt

<p><span style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #fbfbfb;">Hallo allemaal,</span><br style="caret-color: #000000; color: #000000; box-sizing: inherit; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #fbfbfb;">Ik ben hier nieuw. Zal even in het kort mijn situatie uitleggen. 4 jaar geleden kwamen we na een aantal miskramen erachter dat we een icsi behandeling nodig hadden om zwanger te worden.Na 1 poging van alleen prikken waar maar 1 follikel uit kwam zeidden ze in NL dat ik maar beter aan adoptie moest denken omdat het toch niet zou lukken. Hier eindigde het traject in nl ook voor mij omdat ik “een risico geval was, wat slecht zou zijn voor de cijfers”</span><br style="caret-color: #000000; color: #000000; box-sizing: inherit; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #fbfbfb;">Na de verdriet op internet gevonden dat ze in Düsseldorf wel werkte met 1 follikel. Daar was het ook meteen raak en een pracht zoon van 2,5 jaar nu.</span><br style="caret-color: #000000; color: #000000; box-sizing: inherit; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #fbfbfb;">We zijn nu al ruim een jaar weer aan het prikken maar de follikels willen niet groeien of er is niks. Afgelopen donderdag het goede nieuws gekregen dat ik toch een punctie mag laten doen nadat 1 follikel 18mm was. Ik was zo blij dat eindelijk na zoveel spuiten (laatste keer 450 menopur geprobeerd) toch gelukt is. Gisteren de punctie gehad en Helaas was de follikel leeg. Ik ben nu zo verdrietig en blijf huilen. Met mijn man kan ik niet echt praten. Weet even niet wat ik moet doen. Denk ook dat ik door de hormonen zo voel. Hoe lang zijn jullie blijven proberen? Is er nog hoop? Wat kan ik nog meer doen?</span></p>
 
Hi....
ik heb niet dezelfde situatie als jou maar wil je wel even sterkte wensen.
wij hebben in mei een miskraam gehad na 2 jaar proberen.
nu de laatste hormonen gespoten en afgelopen vrijdag eisprong gehad. Ik heb heb voor mezelf besloten dat ik hierna er mee stop. Geen zin meer in alle hormonen en ziekenhuis poppenkast. Ik begon er licht depressief van te worden.
ik zie t positief... wij hebben een prachtzoon van 3 jaar oud en daar mag en ben ik heel gelukkig mee. 
Toen ik de beslissing 3 weken geleden maakte om te gaan stoppen met hormonen was dat zo’n opluchting. Hoop dat jij je ook snel opgelucht kan voelen. 
 
 
 
Hallo Teddy,
Fijn dat je die rust hebt gevonden. 
Snap ook wel dat ik blij moet zijn dat ik al een zoon heb, maar mijn verlangen is heel groot naar nog een kind. 
Maar aan de andere kant nu ook depressief aan het worden al is het alleen door de hormonen die ik spuit. 
Alles word ook zo beheert door het spuiten. Zoals vakanties wat je niet kan plannen etc. 
 
Pffff vreselijk he. Mijn koelkast nam gewoon een hele plank in beslag met de dozen vol spuiten.
mijn buik is nog blauw van de plekken waar ik gespoten heb.
 
je kunt misschien ook tijdelijk een pauze inlassen als je je daar beter bij voelt? Even die mindset op iets anders. 
Snap heel goed dat dat lastig is hoor. Ik ben zelf iemand die houdt van duidelijkheid. Dus ja... al dat wachten vind/ vond ik verschrikkelijk.
 
Terug
Bovenaan