ICSI uitgesteld door pap3a uitslag

Eindelijk eruit we gaan voor icsi maar uitgesteld door uitslag bevolkings onderzoek

lees mijn verhaal http://onsverhaal.blog2blog.nl/

graag hoorik of er meer zijn die dit kennen

ik heb al wel papieren binnen gekregen met informatie dat ik binnenkort word opgeroepen voor een onderzoek voor baarmoederhals kanker..

dus zal mij benieuwen wanneer dat is.

want als ik dan eindelijk zwanger ben mag dat niet..

xxx

Hai,

Ik heb vorig jaar Maart ook de uitslag pap3a te horen gekregen en het advies van de huisarts was bij ons ook: dat we het zwanger worden even moesten uitstellen ook al waren we toen al maanden bezig. Ik moet eerlijk zeggen dat wij dat advies een beetje hebben genegeerd maar uiteindelijk is er tot op heden nog geen zwangerschap. Een 3 maanden later had ik weer een uitstrijkje (na een medicijn kuur) en die pap3a was helemaal weg. Wel heeft de gyn in Nov'11 gezegd dat als we dan nog niet zwanger zijn we in Juni dit jaar nog een uitstrijkje moeten laten maken.

Ik lees net je verhaal maar als je geen pap3a had gehad wanneer hadden jullie dan mogen beginnen met ICSI? Jeetje, wat lijkt Oktober nog ver weg maar het is uiterst belangrijk dat alles in en rondom je baarmoeder goed is en er een gezond kindje kan komen.....Kan je ook weer naar toe leven meid!

Sterkte!! Liefs Lynn.

lyn,

Heb jij ook behandeling gehad naar aanleiding van je uitslag.
Ik moet in april een lis behandeling gaan ze het weg schroeien. dan zou ik oktober alles genezen zijn.
Als ik deze uitslag niet gehad had was ik waarschijnlijk in april/mei gestart met behandeling.
Onderzoeken hebben wij al gedaan dus dat scheelt alweer en kunnen direct op de wachtlijst en die is 3 maanden tot de daadwerkelijke terugplaasting. je begint een maand van te voren met behandelen ivm hormonen.
Ja is wel jammer we hebben er veel over na gedacht en neem je eindelijk de beslissing komt dit er weer tussen.
Maar ja het is niet anders.

ben blij voor je dat je nu een mooie uitslag heb pap 1 kan niet beter en hopen dat het ook zo blijft ..

als ik het goed lees ben je nu al bijna een jaar bezig met klussen?
Dan kom je ook in aanmerking voor de feritiliteit arts.
leuk is het niet maar je weet gelijk waar je aan toe bent en dat is ook wel een gerust stelling want elke maand die rode duivels werkt ook teleurstellend.

Hoop dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn en nog mooier spontaan zwanger...
liefs

Nee, ik heb geen verdere behandeling gehad alleen wat tabletjes en dus 3 maanden later een vervolg.
Wij zijn inmiddels bijna 19 rondes verder en we hebben morgen een 2de gesprek bij de fertiliteitsarts. Wij hebben alle vooronderzoeken al gehad en ook 2 zaadonderzoeken waarvan we weten dat helaas het zaad van dusdanige slechte kwaliteit is dat een natuurlijke zwangerschap heel klein is voor ons! Morgen dus de uitslag van de proef opwerking en hopelijk een behandelplan, ben wel gespannen hoor maar da's logisch denk ik.....

We draaien dus ook al een tijdje mee.....helaas! Hoe lang zijn jullie al bezig? Wel jammer dat jullie nu moeten wachten maar goed....zoals ik al zei: alles moet wel in orde zijn! Voor jezelf en jullie toekomstige kindje!

Sterkte meid! We gaan ervan uit dat 2012 ook jullie jaar wordt! :)

Liefs Lynn.

lynn,

Ja wij zijn nu 16 maanden bezig en in de eerste 4 maanden wisten wij al waar we aan toe waren.
Het zaad van mijn partner is ook niet best ook niet via de opwerk test..
Na die uitslag kregen wij gelijk te horen wat voor ons de optie was.

Dus ik hoop voor jou ook dat je het gelijk hoort en kan je je zelf gelijk op de wachtlijst plaasten.

wij hebben het even laten bezinken omdat het eigenlijk zo ineens naar voren kwam we hadden er nooit over na gedacht dat het niet zou lukken en dat bleek wel ineens zo. daarom zijn we nu 16 maanden verder en er klaar voor.
Laten we hopen dat het inderdaad een vruchtbaar jaar voor ons zal worden ...ik denk zo via de fer tiliteit is de meeste kans van slagen in ons geval als het op de normale manier niet lukt
Dus we kijken er eg naar uit en staan er positief tegen over en kunnen niet wachten .

Maar denk dat jullie er inmiddels ook wel zo over denken.

Ben benieuwd morgen hopen op een duidelijk antwoord.
welk zieken huis ga je?

Terug
Bovenaan