icsi van start gegaan..

Hoi meiden, nou de eerste injectie is een feit..om 20.00 zijn we begonnen met de behandeling en heb ik mezelf geinjecteerd pffffffffffffffffffff was toch wel erg zenuwachtig,maar het is gelukt!! en vanaf nu zal het wel vrij gewoon worden.
gelukkig werd ik ongi vandaag anders mocht ik zondag niet starten met de puregon.

was ook de eerste keer dat ik blij was dat ik ongi werd.. nu staat 6 mei op ons lijstje,hebben we de eerste controle echo en bloedprikken om te kijken hoe alles groeit en bloeit!!ben benieuwd!!
iedereen toitoitoi !!

he meis, wat een spannende tijd gaat het voor jullie worden. Hoe gaat het precies met ivf. Ze gaan het eitje bij jou weghalen toch?
hoe doen ze dat? Zo even wat vragen die bij me opkomen als ik ivf lees. ik ga voor jullie duimen, succes . liefs ilona

hoi petra

Harstikke goed van je het is begonnen spannend he? Heb je thuis ook een hele agenda van wat je wanneer moet spuiten enz en hoeveel!?
Ik heb een agenda gemaakt die ik vaak bekijk omdat ik bang ben dat ik anders wat verkeerd doe. En dat risico wil ik echt niet nemen!!!
Heel veel succes van de week en wie weet wen je echt aan de naalden....
ben benieuwd!!!!!
Voel je je nog steeds petra of heeft marco de eerste tekenen al op zijn brood gehad?
wens hem ook maar succes..

groetjes rozemarijn

He Petra,

Spannend joh!!!! Ik moet ook zeggen dat ik er enigzins toch ook wel naar uit kijk om te beginnen......hoe raar dat misschien ook wel klinkt.
Maarre 6 mei dus de 1e controle.......spannend joh. Wel raar eingenlijk he dat zo'n spuit iets kan laten groeien in je buik......erg maf......

Maar ik ga voor je  dat je op 6 mei een mooi eitje ziet!!!

Dikke knuffel Flower

Thanx meiden!
nee, hoor merk nog niets van de hormonen,gelukkig,mischien als vanavond de puregon erbij komt..??
ik heb ook een heel schema,hoeveel,wat ik welke dag moet spuiten en wanneer echo en bloed prikken.maar het went.
IVF is het samenbrengen van eicel en zaadcel in een reageerbuisje;hier bij moeten ze zelf voor bevruchting zorgen. bij icsi (wat wij dus doen)hoeven ze weinig meer te doen; de zaadcel wordt in de eicel gespoten en hoeft alleen nog maar te delen voordat ze terugplaatst wordt.(om antwoord te geven op ilona's vraag) gaaf hoor, dat het zo kan!!

nu gaan we idd voor 6 mei, hoop dat de eitjes mooi groeien. mijn menstruatie lijkt deze keer wel een stuk minder heftig,maar dat kan ook door de pil komen.
iedereen succes!!!

Hee Petra!!

Wat klinkt je lekker positief zeg!! Goed hoor! Je bent er echt helemaal aan toe he dat er actie is!
Over die ongi zal ik me maar niet al teveel zorgen maken. Kan allerlei oorzaken hebben maar vast geen om over te piekeren!
Je houdt ons wel op de hoogte he over de grootte van je eitjes enzo!
Ik ga voor je duimen hoor!
lfs inge

Terug
Bovenaan