Icsi

A

Anoniem

Guest
<p>Beste allemaal, ik ben een beetje opzoek naar lotgenoten die ook al een tijdje bezig zijn maar waarbij het ook niet lukt. Helaas hebben mijn partner en ik niet goede kwaliteit. Hij geen goed zaad en ik heel onregel.atig cyclussen dat varieert tussen 18 dagen en 162. Ik ben heel benieuwd naar wat ik kan verwachten met icsi. 29 aug krijg ik te horen of ik mijn ontrekkingsmedicijnen kan ophalen om zo een goede cyclus te krijgen en vervolgens met hormonen te beginnen. </p><p>Ik ben er zelf heel open over. Veelal is het voor mensen taboe of wordt er niet over gesproken maar als je de wachtkamers ziet,... altijd zo vol. </p><p>Ik wens iedereen veel succes maar vooral geluk en plezier. </p>

Hallo Sanngroen, 
ik hoop dat je nieuws hebt gekregen waar je verder mee kunt. 
Wij zitten ook in het ICSI schuitje. Wij zijn na onderzoeken eerst begonnen met iui. Recent beter onderzocht en is onze diagnose van onbegrepen naar begrepen verminderd vruchtbaar bijgesteld (opluchting) de arts vertelde ons dat onze enige weg ICSI is en dat we direct konden starten. (Slecht zaad en 1 afgesloten eileider) Wij zijn bewust onder behandeling bij UZ Gent. (Heel goed) 
Ons ICSI traject is in Aug begonnen, ik heb 9 dagen menopur gespoten, 5 dagen olgaluteran en toen 1x pregnyl. De punctie leverde mij 22 eitjes op waarvan 12 bruikbaar. 10 zijn goed bevrucht en hebben 6 embryo’s geleverd. Ik heb 6 dagen geleden mijn eerste terugplaatsing gehad. 
Mij vond het spuiten heel erg mee vallen. Evenals de punctie, ik kreeg een infuus en een plaatselijke verdoving. Enkel de dagen erna was ik minder fit gezien mijn opbrengst zat ik tegen OHSS aan. 
Ik hoop dat je hier misschien iets aan  hebt? Ik beantwoord evt. Vragen graag. 

Ik wens je veel geluk!

Hey, iets later reactie.
Fijn dat je antwoord. Momenteel 16 dagen spuiten gehad. Gonal f en decapeptyl en gisteren pregnyl. Morgen is de punctie. Mega veel eitjes heb er nu 44. Ik heb nog nergens op internet gelezen dat iemand er zoveel had. Ze gaan gelukkig wel bevruchten. Was eerst niet het geval. Ben benieuwd wat er nog van overblijft. 
Terugplaatsen, waarschijnlijk niet. Dat is wel balen. Tot nu toe lichamelijk valt h et mij allemaal erg mee. Ja is wat gevoelig maar niet heel gek moet zoveel.
Je eerste terug plaatsing gehad en is het positief?? 

Ik hoop en wens jullie het aller beste

Terug
Bovenaan