ICSI

<p>Wij mogen na een lange pauze onverwachts starten met onze eerste ICSI traject. Vrijdag gebeld door de arts en vandaag ongesteld geworden. Morgen moet ik starten met spuiten. Heel bizar, onverwachts maar zo ontzettend blij. Ik had mijn menstruatie dinsdag of woensdag verwacht maar opeens is het er vandaag. Ik ben benieuwd of er meer dames zijn die gaan starten met hun traject en of ervaringen hebben met ICSI en het spuiten van Rekovel als ik het goed schrijf. Iedereen veel succes gewenst. Het lijkt me fijn om met lotgenoten in contact te komen in deze spannende tijd.</p>

Heel veel succes, hoop dat jullie snel positief nieuws mogen ontvangen!
Ook wij zijn inmiddels hele blije ouders van twee kindjes die we via icsi hebben gekregen. Gelukkig heb ik niet veel last gehad vab de hormonen. Het is het allemaal waard ?

Hoi Hoi
Ik ben even benieuwd of jullie last hebben van de hormonen. Ik ben echt onwijs moe.
Hebben of hadden jullie dat ook? En hoeveel pogingen was je zwanger?

Ik had weinig last van de hormonen, maar ken genoeg mensen die hier wel last van hadden. In de kliniek benadrukte dit ook.
Wij beseffen dat we enorm geluk hebben gehad hoe makkelijk ik zwanger ben geworden mbv icsi. De eerste gelijk met de eerste poging. Ons tweede kindje met de tweede poging. De artsen noemen dar het een lot uit de loterij is. 
Ik hoop dar jij snel zwanger bent

[quote quote=10326003]
Ik had weinig last van de hormonen, maar ken genoeg mensen die hier wel last van hadden. In de kliniek benadrukte dit ook.
Wij beseffen dat we enorm geluk hebben gehad hoe makkelijk ik zwanger ben geworden mbv icsi. De eerste gelijk met de eerste poging. Ons tweede kindje met de tweede poging. De artsen noemen dar het een lot uit de loterij is.
Ik hoop dar jij snel zwanger bent
[/quote]
Dankjewel! Ik hoop het ook.
Wat onwijs fijn om te lezen dat je zo snel zwanger bent geworden. Laten we hopen dat dat ook bij mij is. Fingers crosss.
Tot nu toe gaat het goed. Hoeveel eicellen had jij? 

Terug
Bovenaan