icsi

Hoi meiden, we zijn van de week weer bij de gyn geweest en we starten in januari met icsi. Als de operatie van mijn man geholpen heeft kan het nog ivf worden maar dat weten we in december, maar de rest kan vast starten omdat dat hetzelfde traject is. Spannend dus, er komt op dit moment veel op me af. Ik moet dus in december met de pil beginnen (?), daarna begin ik met hormoon spuiten en dan zal ik in januari mijn eerste punctie hebben. Het voelt allemaal een beetje dubbel. Blij maar ook bang, hoe ga ik reageren op die hormonen enz enz?

Suus jij begint daar eerdaags ook mee he of ben je al begonnen. Welke hormonen gebruik jij en hoe laat moet je die spuiten? Of hoe vaak? Ik heb zoveel vragen ik heb een boek mee gekregen en als ik dat gelezen heb en ik heb nog vragen zal ik ze opschrijven. Eind november hebben we weer een afspraak.
Alle info is welkom meiden dus kom maar op?

Liefs Molly.

Hee Molly!

Wow wat een goede vooruitzichten allemaal! Het kan niet anders dan dat 2005 jullie jaar gaat worden, meid!
Dat de gyn. dat nu allemaal al met je heeft doorbesproken zeg! Wel een vooruitstrevend typje, goed hoor, weten jullie in elk geval dat dat straks allemaal gaat spelen dus kun je er vast op voorbereiden.

Ik herken je gevoel ik vind het ook reuzespannend maar ook best eng allemaal....

Ik heb idd pas de medicatie-uitleg gehad en begin op 9/10 ook met een soort van 'pil' die m'n cyclus gaat regelen, ik heb Primolut gekregen.
Daarna(ast) ga ik starten met Lucrin en GonalF. Het is een enorm schema en mijn lief heeft het zelfs in een excellbestand gezet, hahaha. Kunnen we gaan strepen straks, want er mag natuurlijk niets mis gaan.

Ik duim voor jou en manlief heel hard dat de operatie zal slagen en dat je toch nog voor IVF op mag, of wil je liever zelf meteen ICSI (vanwege de nog nauwere aansluiting/resultaat)?

Ik lees het wel weer,
lfs. Suus

Hee Suus, dank je voor je antwoord. We hopen dat het toch nog ivf kan worden dus duim maar hard. Ik zou dan ook Lucrin en GonalF moeten gebruiken. Ik las in de brochure dat de Lucrin tussen 16.00 en 19.00 uur gespoten moet worden klopt dat. Dat kan dan voor mij wel eens problemen opleveren (werk onregelmatig).
Spreek je snel weer! Houd me op de hoogte he van jouw ontwikkelingen?

Liefs Molly.

Hee Molly,

Ik hoop ook heel erg dat het IVF voor jullie kan worden, dan heb je altijd ICSI nog als extra en laatste stap.
Ik heb als tijdstip tussen 17:00-20:00 uur opgekregen, en ook een gonalF koker (net een brillekoker) gekregen zodat je overal kunt spuiten, handy!

Je bent al goed op de hoogte lees ik! Lekker gemotiveerd, nu nog even wachten tot dec. De maanden vliegen vast voorbij, was bij mij ook zo.

Tot snel,
lfs. Suus

Jee ,Molly, spannend he? er komt zoveel op jullie af!
Wij hebben eind november ook een gesprek voor icsi en zullen w.s ook in januari beginnen..Mischien heb je wat aan deze sites(interessant als je vragen hebt;
www.freya.nl,www.fertimagazine.nl en www.ivf.nl.
Succes!
gr. petra

Dank je petra, fijn dat er mensen reageren, er komt zoveel op me af. Moet het echt effe verwerken hoor. Zou wel fijn zijn als we samen opgaan, kunnen we ervaringen uitwisselen. Bedankt voor de typs van de sites zal ze zeker eens bezoeken.

We houden contact.

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan