Hoi meiden, we zijn van de week weer bij de gyn geweest en we starten in januari met icsi. Als de operatie van mijn man geholpen heeft kan het nog ivf worden maar dat weten we in december, maar de rest kan vast starten omdat dat hetzelfde traject is. Spannend dus, er komt op dit moment veel op me af. Ik moet dus in december met de pil beginnen (?), daarna begin ik met hormoon spuiten en dan zal ik in januari mijn eerste punctie hebben. Het voelt allemaal een beetje dubbel. Blij maar ook bang, hoe ga ik reageren op die hormonen enz enz?
Suus jij begint daar eerdaags ook mee he of ben je al begonnen. Welke hormonen gebruik jij en hoe laat moet je die spuiten? Of hoe vaak? Ik heb zoveel vragen ik heb een boek mee gekregen en als ik dat gelezen heb en ik heb nog vragen zal ik ze opschrijven. Eind november hebben we weer een afspraak.
Alle info is welkom meiden dus kom maar op?
Liefs Molly.
Suus jij begint daar eerdaags ook mee he of ben je al begonnen. Welke hormonen gebruik jij en hoe laat moet je die spuiten? Of hoe vaak? Ik heb zoveel vragen ik heb een boek mee gekregen en als ik dat gelezen heb en ik heb nog vragen zal ik ze opschrijven. Eind november hebben we weer een afspraak.
Alle info is welkom meiden dus kom maar op?
Liefs Molly.