ICSI

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Net terug uit het ziekenhuis, tweede resultaten net zo slecht als eerste.
Gevolg 18december hebben we de uitleg over icsi het spuiten enz.

Dit was nog het enige wat mogelijk is.

Aan ene kant natuurlijk jammer maar andere kant voor nu was het toch eigenlijk geen optie.

Nu eerst vrijdag de hernia operatie.

Heb het idee dat 2013 ons jaar gaat worden.

Succes iedereen met de spaningen.

Liefs

Mariska

Hoi Mariska,

Wat fijn dat je nu weet wat komen gaat en dat jullie er naar toe kunnen leven. Eerst maar eens herstellen en dan op naar een goed 2013!

Sterkte vrijdag!

Hey meid,

Da's een flinke stap. Maar een goede dan hè. Het zal ook allemaal niet meevallen en erg emotioneel worden... Maar we doen het voor een goed doel.

Wij gaan er ook gewoon vanuit dat als we in december een zaadonderzoek krijgen, dat het dan ook ivf of icsi wordt.

En succes met je operatie meis! Ik denk aan je....

2013 wordt inderdaad ons jaar!
Dikke knuffel&veel liefss

Succes!

Een zwaar traject, hoor ik van verschillende kanten. Zorg dat je er goed uitgerust in gaat en probeer veel (niet TE veel) te relativeren. Dat helpt je echt om door die moeilijke periode heen te komen.

Sterkte meid.

Liefs Daisy

Succes met de operatie vrijdag! Hoop dat je snel hersteld! En heel veel succes met het icsi-traject!

Liefs M

Jeetje dat is toch wel heftig dan he?
Eerst concentreren op je operatie en herstel en alles even rustig laten bezinken. Ik hop dat je daarna vol goede moed de ICSI tegemoet kan gaan.

gr.
Wenser

Succes met de operatie vrijdag . hopelijk ben je snel weer op de been. En daarna vol goede moed naar het volgende traject.

groet
Anne

een goede stap vooruit!!
hoe je je doel gaat behalen is niet belangrijk, als je het maar haalt..op naar een baby in 2013!

sterkte met de operatie..

Terug
Bovenaan