icsi

Hi,



Ik heb 25 feb een tp van 2 verse blastcystes. Ze waren beide van de laagste kwaliteit en liepen iets achter.



Inmiddels heb ik nu al 3 dagen bruinverlies. Vrijdag ochtend een test gedaan van de kruidvat, een hele lichte streep. Maar hij was er wel. Gister eind van de middag nog een steeds gedaan en de streep kwam eigenlijk gelijk te voorschijn en is een stuk duidelijker. Ik zit nog voor de testdatum. Mag aankomende woensdag testen.



Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? Zoja uiteindelijk zwanger of alsnog ongesteld geworden
 
Ik krijg morgen mijn punctie en maandag mij terugplaatsing! Dus heb ik niet meegemaakt..

maar klinkt goed dat je een positieve test hebt zou ik zeggen maar ja zou nog niet te hard juichen

Gr
 
<p style="text-align: center;">Hallo Lucy,  hier ook twee icsi kindjes en een iui kindje.... traject is super spannend... geen bruinverlies gehad dus kan daar helaas niet over meepraten.... wel steeds eerder dan testdatum zwangerschapstest gedaan en positief bleef positief. Maar snap dat je Door bruinverlies onzeker wordt! Groetjes</p>
 
Terug
Bovenaan