ideaal voor op de fiets

Ik had een tip voor diegene die het interessant vinden. Ik krijg buiten namelijk heel veel reacties van moeders die het nog nooit hadden gezien en ideaal vinden.

Ik heb geen auto dus neem mijn zoontje altijd mee op de fiets. Maar dat begint natuurlijk wel heel koud te worden, en als je je kindje van de fiets haalt heeft ie zo'n koude voeten/benen. En als het opeens gaat regenen dan heb je natuurlijk weer net niets bij voor de regen.

Je kunt van het merk Deryan een voetzak/poncho kopen. Deze is gemaakt voor de bobike stoel (en als het goed is hebben ze er ook een voor de GMG).
Het is een soort hoes die op de stoel past, het spul is waterafstotend. Aan de zijkant van de voetenzak zitten ritsen waardoor je heel makkelijk je kind en en uit de stoel haalt (niet anders als normaal dus) Aan de bovenkant zit een klein pakje opgevouwen, als je deze open maakt is het regenponcho.

Ik vind het echt super ideaal. Mijn kindje heeft het niet koud op de fiets en ik heb altijd een regenponcho bij als het regent of sneeuwt (en het stoeltje wordt nooit nat)

Ow ja, nu weet ik weer hoet het heet: bike-a-way mini (voor het voorstoeltje) en bike-a-way maxi voor het achterstoeltje.

hoi hoi.ik heb ff gekeken,ja lijkt mij ook wel ideaal.ik gebruik ook de fiets als ik alleen met nicky op stap ga.gisteren werden we overvallen door natte sneeuw ,dat voelde voor nicky ook niet erg fijn ,dus ik denk erover om er een aan te schaffen.bedankt voor de tip.groetjes,karin    

en als je aan sinterklaas doet...een fijne sinterklaasavond

Hoi,

Hoe duur zijn die dingen? Want ik dacht dat ze best prijzend waren?

Ik heb voor op de fiets een skipak, zo'n heel lijfje zeg maar.
Die had ik toevallig gekregen en toen het vd week zo koud was heb ik haar die aan getrokken. Niet het mooiste, maar als ze warm is dan ben ik allang blij!

Weet je de prijs nog?

Liefs Reneke

hoihoi,

ik zat het toevallig net te googlelen en kwam op deze site:
www.beekhovenbikes.nl /product_info.php?products_id=638
(er zit een spatsie is omdat hij anders niet geplaatst kon worden dus de link werkt niet meteen na nl zit een spatsie)

daar worden ze aangeboden voor 27,50

groetjes linda

ze zijn inderdaad best duur. Ik heb ze op de jonge gezinnen beurs gekocht voor 12 euro. In de winkel kost die inderdaad rond de 30. Maar daarvoor had ik hem zeker ook gekocht.

Een skipak houd je kind wel warm ja. Alleen als je dan gaat winkelen ofzo dan heeft je kind een skipak aan. De bike-a-way blijft gewoon op de fiets, dus neem je je kind makkelijker mee vind ik.

Ik weet zeker dat ze de bike-a-way ook bij de halfords hebben.

Hoi hoi,
Ik zag hem ook op internet staan, maar ik neem sinds de geboorte van Lenthe (9mnd) vaker m ´n Passaatje, daar ik 3 kids heb  is dat vaak een betere, veiligere en snellere oplossing, erg he!!!Sinds ze met 8 maanden zelfstandig rechtop zit neem ik de fiets weer eens.
Nou zag ik ook iets tegen regen en sneeuw voor het voorstoeltje, heb net lopen zoeken op google maar kan dit product nergens vinden...Het is een soort vierkant tentje over je kindje en het hele voorstoeltje heen, je kind kan er gewoon doorheen kijken, alleen de beentjes komen er onderuit, maar dat zou in combinatie met de voetenzak die hierboven wordt beschreven wel een ideale combinatie zijn...
Baal alleen enorm dat ik geen site kan doorgeven aan jullie, zelfs niet eens een naam van dit product...Hij is te koop in een fietsenwinkel in mijn woonplaats, maar staat eens op hun site...
Weet iemand wat voor product ik bedoel, want het ziet er hardstikke handig uit.
Groetjes Roos.  

Hee missmama,

Ja ik weet wat jew bedoelt stond ook in een tijdschrift. Maar hoe die heet? Hahaha geen idee. Maar persoonlijk vind ik een beetje regen echt niet erg hoor. Ze moet wel een beetje weerstand opbouwen vind ik. Nogmaals dat is mijn persoonlijke mening.
Trouwens.... Sinds Myrthe er is ben ik wel een meut geworden wat betreft kou.
Ik werkte op kdv en vond kou niet erg voor kids, maar nu met Myrthe ben ik voordurend op aan het letten of het niet te koud is, kleed haar veel sneller warm aan. Herkent iemand dit? hahahaha ik voel me echt een ouwe muts hihi.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan