ideeën om het goede nieuws te vertellen?

Hoi meiden,

Ik loop wel wat op zaken vooruit, maar het fantaseren is zo leuk!!!
Hebben jullie al een idee hoe je het de familie/vrienden gaat vertellen? Ik vind het nu al zooo moeilijk om mn mond te houden, maar deze keer zijn we wel van plan dat te doen, tot een week of 12.

Er zijn natuurlijk veel leuke ideetjes, zoals -als je al kinderen hebt- ze een shirt aan laten trekken met een leuke tekst zoals Ik Word Grote Broer/Zus..    
Hebben jullie ideeën?
Leuk om erover te hebben

Hey

Je hebt mijn ideetje al gezegd, maar toch vertel ik het nog maar.
wij vertellen het waarschijnlijk op koninginnedag. Ik  heb voor m'n zoontje een oranje shirt met daarop stoer! ik word een grote broer. Lijkt me zo leuk!!!!!!

Wij vertellen het rond 10 weken. Hopelijk  krijg ik daarvoor een echo.

liefs j-t

Ik stond zo perplex dat ik het eigenlijk meteen aan onze ouders heb verteld.. We hadden zo'n heel leuk ideetje met een fotolijstje en een gedichtje.. Maar zo overdonderd dat we het sowieso al bijna niet uit onze mond kregen! Ik heb volgende week een echo waar ik denk ik een week of 7 zal zijn. Dan zal ik het tegen een select groepje vertellen.. Misschien wel met een taart ofzo;)

Hoi meiden,
Omdat ik hiervoor 3 miskramen heb gehad is bij ons het "leuke"er wel een beetje vanaf.
Wij hebben er na de 1e mk voor gekozen zo lang mogelijk met iedereen de voorpret en de spanningen te willen delen. Onze ouders en broers en zussen hebben we het na een aantal dagen verteld en daarna onze naaste vrienden. Ook op het werk hebben we ze allemaal al ingelicht. Ik ben in begeleiding bij de gyn de komende tijd en kostmisselijk, dan is het wel handig dat je baas en je collega's er van weten.  
Voor de rest proberen we het zoveel mogelijk voor ons te houden, maar als het ter sprake komt vertellen we het gewoon.  
Ik moet zeggen dat ik het erg prettig vind om ook deze spannende tijd te kunnen delen. Mensen kunnen rekening met je houden en je opbeuren als je het zelf even niet zo ziet zitten. Wie ooit heeft verzonnen dat je de meest moeilijke tijd van je zwangerschap geheim moet houden?
Groetjes, Karin    

Terug
Bovenaan