Ideeën om het goeie nieuws te vertellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie heeft er leuke ideeën om het goede nieuws aan de opa's en oma's te vertellen.
Bij de eerste hebben we boekjes gekocht genaamd 100 manieren om je kleinkind te verwennen en als cadeautje gegeven.
Nu zoek ik nog een leuke manier om te vertellen dat we nog een kindje krijgen.

Ik hoor ze graag.
Alvast bedankt.

Groetjes,
Linda (moeder van Mirte (03-05-2006) en 5wk4dg zwanger)

Hoi Linda,

Ik ben ook ongeveer 5 weken zwanger van onze 2e. Ik heb voor mijn dochter een t-shirt besteld met de tekst: Ik word GROTE ZUS!!! Deze doen we bij onze dochter aan als we het grote nieuws aan iedereen willen vertellen. Dit t-shirt heb ik besteld bij www.simpycolors.nl. Een echte aanrader!! het ziet er erg leuk uit.
Wanneer willen jullie het iedereen vertellen?? Wij wachten denk ik nog een paar weekjes.

Groetjes,
Heartje

Hoi!

Wij hebben het aan de ouders verteld met een persoonlijke fles champagne. Eerst 1e echo ingescand, vervolgens bij Hema.nl een fles champ besteld en je kunt hier ook etiketten laten maken. Als tekst op het etiket dus de foto met daarboven ' Jansen Primeur 2008'. Zodat de kurken kunnen knallen als de baby is geboren ;-)

Ikke75

Hoi,

Ik ben zwanger van de eerste. Hebben het aan mijn ma verteld door middel van een knuffeltje. Een me-to-you beer met een kleintje in zn armen en om zn nek een plaatje met oma eraan.
Voor mijn schoonouders had ik een cake gebakken met een baby erop.
Het viel bij beide in de smaak.
Ik ben nu 8wkn en 3dgn, maar kon met 6 weken mn mond niet meer houden.
Alleen onze ouders en beste vrienden weten het, de rest moet nog even geduld hebben.
Wel raar want sommige blijven vragen hoe het is en of ik nieuws heb
Succes

Liefs

Hoi,
Ik heb bij www.drukkies.nl 2 rompertjes laten bedrukken met opa en oma. Je kan zelf een teks verzinnen, er verschillende maten en kleuren en modelen kiezen.
Mijn pa en ma en schoonouders vonden het echt heel leuk!!!

Hallo Linda

Ik heb ook  een t-shirt    voor mijn dochter  gemaakt met de  tekst:Geef mijn snel een kus want ik word een groote zus, deze hebben we bij onze dochter aangedaan en bij schoonouders en schoon zusses ff langs geweest. Bij somige duurde het even voor dat ze het door hadden, wel leuke reacties

Suc6
29w1d

ik heb een t-shirt laten maken zodat mijn zoontje jelle het nieuws kan overbrengen. Er staat dat hij een brusje krijgt dus een broertje of zusje.

Heee linda,

Ik lees hier dat je zwanger bent wat goed zeg!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd.Ik ben ook net gestopt
met de pil.Wat leuk zeg.Wij gaan als ik zwanger mag
zijn een leuk t-shirt bedrukken met iets van hoera ik
word grote zus of zo iets kunnen we nog over na denken.

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan