Ideeën babykamer

Hoi dames,

Hoe staat het er voor met de babykamertjes?
Wij zullen binnemort gaan beginnen.
Ik heb bedacht dat we de kleuren fuschia lichtroze en grijs gaan gebruiken.
De muren van het kamtje zijn lichtgrijs.
Ik heb al fuschia accesoires gekocht en een fuschia hemeltje.
Voor het ledikantje heb ik een lichtroze deken gekocht en voor het aankleedkussen heb ik lichtroze en fuschia ( voor de afwisseling)

Verder weet ik ff niet meer hoe nu verder.
Twijfel heel erg over welke kleur gordijnen we gaan nemen, het is een vrij grote kamer bijna 5 meter bij 3 meter.
Ik wil op de muren wat vlinders verven in fuschia en lichtroze, en een lichtroze vlinderlamp ophangen.

Zijn er nog mama's met leuke ideetjes??

Ik ben erg benieuwd naar de andere babykamertjes, en tips.

Groetjesss Mar

Leuk leuk leuk!

Ik heb zelf ook veel roze decoratie. Witte meubeltjes, witte houten jaloezien. Dus er moet echt wat kleur in! Fuchsia hemeltje, Fuchsia ronde vloerkleedjes (van de kwantum). En ook bedlinnen en aankleedkussen roze! Ik word er zo vrolijk van!

Vind het wel heel moeilijk om iets uit te zoeken voor op de vensterbanken. Heb gisteren 2 rieten harten gekocht op standaard en daar roze nepbloemen doorgemaakt. Is heel leuk geworden. Je moet soms zelf een beetje creabea zijn. En heb bij de intratuin een hele mooie hanger met de 3 harten gekocht van zilver. Zo langzamerhand komt er echt schot in!

Jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen!

Heel veel plezier en s6 met het inrichten van het kamertje!

Lfs Esther

Mar wat een leuke babykamer.
Misschien een idee voor de gordijnen
Grijze gordijnen met fuchsia vlinders erop genaaid.
Wij hebben paarse gordijnen met groene sterren erop genaaid. Of grijs/roze gestreept of geblokte gordijnen

@Esther jullie kamertje klinkt ook erg mooi. Toch wel handig als je het geslacht weet.
Vind het ook jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen.

Wij hebben alle muren wit geverfd. Op 1 muur heb ik samen met mijn moeder een grote giraffe (1,5 meter) geverfd. Hij heeft groene vlekken en nog een paar witte vlekken. Als de baby geboren is maakt mijn moeder de witte vlekken of roze of blauw.
Ook komt er een houtenbord te hangen met groen witte giraffen met een blauwe of roze achtergrond en de naam van de baby. Op een andere muur komt de giraffe nog in een iets kleiner formaat. Verder giraffe spulletjes.
Hoop dat het bed van mijn zoon gauw klaar is dat kunnen alle meubeltjes weer naar de babykamer.

Liefs Danielle

Jee, 3 leuke babykamer ideeën al!!
Ja als je weet of je een meisje of een jongen gaat krijgen, dan is dat wel ideaal qua kamer-inrichting!!

Wij hebben gekozen voor zilver, grijs en witte tinten en 1 muur wordt na de bevalling of fuschia roze of aquablauw geverfd!
Verder hebben wij allerlei accessoires met sterren:
een lamp en kruikenzak laten maken ( byzepp.nl)
een tekst voor op de muur:
Zo lief
Zo mooi
Zo klein
Zo welkom!!
(101woonstickers.nl)

We hebben een whitewash kamertje ( babyplus.nl) waar de knoppen van zilveren sterren zijn.
Het hemeltje, overgordijnen en aankleedkussenhoes en nog meer spulletjes kopen we ook pas na de bevalling in de juiste kleur :).
De kleine slaapt de eerste weken bij ons op de kamer, we hebben een prachtig wiegje gekocht!

Ik ben nu bezig al het behang van de muren aan het krabben...wat een klus...maar dan kunnen we eindelijk weer verder!!

En inderdaad, wat jammer dat we geen foto's kunnen bekijken van elkaar!!

Groetjes

Wat een leuke kamertjes allemaal.
Zie alles helemaal voor me leuk hoor.
Leuk danielle het giraffen thema, wat goed dat je zelf zo handig bent met muurschilderingen etc.
Denk zelf ook aan grijze gordijnen met iets erop.
Ga van de week ff een stofje zoeken op de markt en vraag dan als mijn moeder de gordijnen wil maken. Leuk om te lezen hoor dames, krijg toch weer leuke ideetjes zo.

Suc6 met klussen allemaal!!

Hoop gauw weer een update van jullie te lezen!!

Groetjesss

Wat een leuke ideeën allemaal!
Vlinders vind ik ook zo leuk alleen persoonlijk meer voor een meisje dus dat komt misschien ooit nog wel een keer :)

Wij zijn deze week ook bezig geweest met het kamertje.
Beetje dezelfde kleuren als bij jou Brigitte, we hebben ook white wash meubeltjes. Die komen over 2 weken.
Verder witte muren, waaschijnlijk wordt eentje nog aquablauw maar moeten even kijken hoe het eruit ziet als de muursticker erop zit, witte rolgordijntjes, lichtgrijze gordijnen en de accesoires doen we zilver/lichtgrijs en aquablauw. Heb een leuke lamp gezien via www.ikenik.nl (hebben ze trouwens nog meer leuke spulletjes)
Via www.muurstickers.net heb ik een aquablauwe muursticker besteld, gelukkig dat dat bestaat want helaas ben ik zelf totaal niet creatief en handig, dus zelf een muurschildering maken is geen goed plan.

Succes allemaal met de kamertjes!

Leuk leuk leuk!
Wij hadden beetje zelfde idee als jouw Brigitte,
ook veel met zilver en sterren.
Wil 1 muur zilver en op die muur een muursticker, weet nog niet wat op de muursticker komt maar wil hem op triplex maken, dit had ik ergens gezien en ziet er erg mooi uit! En wil nog schilderijtjes met sterren of zo voor boven de comode. De babykamer zelf is wit met triplex deurtjes en daar staan kroontjes op.
Als de kleine geboren is wil ik het ook verder aankleden met roze of blauw, zoals de lakentjes etc. En de naam komt dan in roze of blauw boven het bedje met houtenletters!
De kamer van Yara is nu (bijna) hellemaal klaar, we hebben 1 want fel roze, en ze heeft een echte prinsessenbed, een zilver peuterbedje. En gordijnen met prinsessjes! Haar naam komt nog boven haar bed in het roze met houten letters en vlinders eromheen en er komt op de andere muur nog een muursticker, ik dacht aan een kasteel.

Maar leuk ideeen hoor, iedereen succes ermee!!!!!!!!!!
Liefs Marie

Terug
Bovenaan