Ideeën over aankondiging zwangerschap

<p>Hallo meiden,</p><p>Weten jullie misschien leuke originele ideeën om een zwangerschap aan overgrootoma en overgrootopa te vertellen?</p><p>Dacht zelf aan een puzzel, maar kan deze niet zo 123 vinden. Alle tips en ideeën zijn welkom! </p>

Gefeliciteerd!
ik had een leuke taart laten maken met allemaal baby-dingen erop. En voor de andere helft van de familie had ik een krant gemaakt met bijv de eerste echo foto en allemaal tekstjes. Volgens mij was dat zelfkrantmaken.nl

hopelijk vind je iets leuks! Veel plezier alvast met de boodschap aan je familie

Gefeliciteerd 

Wij gaan het binnenkort ook bekend maken. En hebben al wat foto lijstjes gekocht en daar doen we een foto van de echo in met de tekst eronder
Je kunt me nog niet horen,
Je kunt me nog niet zien,
Maar als ik ben ben geboren,
Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Ik heb deze ook van internet en dit leek me zo leuk hihi
Hopelijk vind je iets leuks :)

gefeliciteerd!
wij hadden ook foto lijstjes en de tekst,
je kunt me nog niet horen
je kunt me nog niet zien
maar als ik geboren ben
mag ik dan in dit lijstje misschien.
daarnaast hadden we een klein rompertje met de tekst jullie worden overgroot opa en oma en dan met een roze en blauw hartje.
de reacties waren super! na de tekst nog eens lezen wat staat er nou en als ze het door hadden maakte ze het rompertje open was het echt duidelijk. 1 opa (84) kon de tekst niet vatten dus toen ik hem het rompertje gaf om uit te pakken stond er heel duidelijk de tekst je word overgroot opa! hij kon zijn geluk niet op en sprong van zijn stoel, super! 
succes en vooral veel plezier met vertellen!

gefeliciteerd!
wij hadden ook foto lijstjes en de tekst,
je kunt me nog niet horen
je kunt me nog niet zien
maar als ik geboren ben
mag ik dan in dit lijstje misschien.
daarnaast hadden we een klein rompertje met de tekst jullie worden overgroot opa en oma en dan met een roze en blauw hartje.
de reacties waren super! na de tekst nog eens lezen wat staat er nou en als ze het door hadden maakte ze het rompertje open was het echt duidelijk. 1 opa (84) kon de tekst niet vatten dus toen ik hem het rompertje gaf om uit te pakken stond er heel duidelijk de tekst je word overgroot opa! hij kon zijn geluk niet op en sprong van zijn stoel, super! 
succes en vooral veel plezier met vertellen!

Wij zitten te denken aan een fles alcoholvrije bubbels en dan kijken of mensen het in de gaten hebben!
Vriendin van mij had haar dochter een shirtje aangetrokken met geef me een kus want ik word grote zus.

Wij hadden idd een shirtje voor ons nichtje,
Een boek voor aanstaande oma: oma ik vind je lief.
En onze hond vol gehangen met roze en blauwe slingers, leuke foto van gemaakt en die rond gestuurd en uitgedeeld

Terug
Bovenaan