Ideeën voor traktatie grote zussen! (Geïnspireerd door LV28 ;-))

Mijn dochters zijn al 9 en 11 jr. Het leuke idee nijntjekoekjes met muisjes te trakteren gaat voor mij dus niet op.
Wie heeft er nog een idee voor een traktatie? Ik zou eigenlijk iets vooraf klaar willen maken, zodat het klaar staat.. Iets wat ff houdbaar is dus.. Of het moet heel simpel zijn, zodat manlief het makkelijk met de meiden kan voorbereiden...
Wie o wie heeft er ideeën???

ik doe glazen babyflesjes vullen met gepofte rijst(gekleurde) lintje eraan en klaar....

maar je kan muffins/cakjes doen met muisjes erop

je kan beschuit met muisjes doen en dan zo;n snoep muisje erop doet ook altijd erg goed

verder zal ik er nog even over nadenken

www.party-kids.nl heeft leuke ideeën. doosjes om zelf te printen en dan nog iets voor erin.

voor mijn dochter van 5,5 kwam ik net een leuk idee tegen: snoepspeentjes met een lintje en kaartje eraan. de opzet van zo'n kaartje kan klaar zijn alleen de datum erbij en printen. ik weet niet of ze dat op 9 jarige leeftijd nog leuk vinden?

een grote blauwe/roze mashmallow inpakken, desnoods met witte snoepmuis erbij en inpakken in celofaan met lintje erom.

roze koeken, met een kaartje erbij. (als het een meisje is uiteraard)

succes met verzinnen!!

Als je manlief muffins kan bakken, die met roze of bauwe glazuur (gewoon uit de supermarkt) en dan in de muisjes dippen laten drogen en uitdelen, met een leuk papieren vormpje er om heen. Of chocolade repen smelten (au bain marie) ik doe wit en melk, in een paar leuke kleine vormpjes gieten en muisjes overheen strooien en laten afkoelen, dan zijn het een soort bonbons je kan ook koekjesvormpjes gebruiken of die leuke van de hema die zijn ook niet zo groot.
Dat was ik van plan, en dan als een soort high tea neer zetten op de tafel, zelfbediening in mijn kraamweek dat weet ik wel.
En volgens mij kan je de chocolade wel een paar weken in de koelkast bewaren, muffins maar een paar dagen hoor.
Succes Esther

ja die heb ik dus meegenomen van mn werk in het zkh een tijd geleden.... ik ben kraamverzorgende...

vaak als je belt naar de afdeling en het vraagt doen ze niet moeilijk... je kan ze schijnbaar ook kopen ik heb op mn hyves een creatieve bedankjes heet dat en weet dat hun het ook verkopen.... maar heb er alleen geen adres van alleen hyves...

Terug
Bovenaan