Ideeën?

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik op internet aan het zoeken hoe wij het gaan vertellen aan onze families. Al zeker leuke ideeën opgedaan, maar ben ook benieuwd naar jullie verhalen? Hoe hebben jullie het aan jullie ouders verteld?
 
Wij hebben voor elke ouder een gedichtje gemaakt en het nieuws daarin gezet en deze in een fotolijst gedaan.
Vonden wij zelf persoonlijk en uniek.
 
Wij hebben aan mijn ouders een mandje gegeven met allerlei babygerelateerde spulletjes: een slabbetje, sokjes etc en een voorleesboek voor opa's en oma's. 
Mijn schoonouders en onze oma's hebben we babybonbons gegeven. Daar werd ook heel leuk op gereageerd. 
 
Bij ons eerste kindje wekpot met hartjes snoepjes en kaartje eraan met jullie worden..... En die ingepakt en gegeven.

Bij onze 2e aankondiging onze dochter een tshirt aangegeven met big sister 2021 ?.
 
Wij hebben het gewoon verteld. Direct na de positieve test (alleen ouders en broer/schoonzus). Wij hebben geen geduld haha! Maar het nieuws is zoveel leuker dan dat cadeautje dat erbij zit. onze dochter werd platgeknuffeld uit blijdschap dat het er straks twee zijn ? Ik ben zelf meer van wat eetbaars erbij. Babythema cupcakes, gebakjes, macarons ofzo. Mijn schoonzus kwam met sokjes aan. En tja wij zaten toen niet in de babies ofzo, dus die heb ik na een leuk feestje weer teruggegeven onder het mom van "jullie kunnen dat nu beter gebruiken". 
 
Ik had voor onze ouders en mn zwager en zus een 3d fotolijst met blauwe en roze muisjes erin met de echo foto.

Nu voor de tweede zoek ik ook nog leuke ideetjes. Ga morgen met mn moeder en dochter op vakantie en dan vertel ik het wel alvast aan mn moeder met een fotolijstje en een kaartje waarop ik geschreven heb dat er een leuke vakantiefoto ik kan en we stiekem met zn 4tjes zijn... kijken of ze de hint snapt.

Verder dacht ik aan een leuk shirt of trui met grote zus erop voor de verdere bekendmaking
 
Hier hebben wij de toekomstige opa ewn knuffelbeer gegeven met een kaartje met 2 beertjes erop, een grote en een kleine beer. Met de tekst:
Ik wil je even met deze beer verrassen, kun jij tot december op mij passen?
Gr uit mama's buik
 
Terug
Bovenaan