Idee kraambezoek-bedankje

A

Anoniem

Guest
Wij willen een kleinigheidje meegeven als bedankje voor het kraambezoek straks. Het moet wel iets zijn wat ik van te voren klaar kan maken, daarnaast weten we niet of het een jongen of meisje wordt. Ik had bedacht een kaartje met de tekst: bedankt voor je kraambezoek en dan onze namen. Ik dacht misschien iets in te wikkelen in doorzichtig folie...maar wat...als je niet weet wat het wordt?

Tips zijn van harte welkom!

Hallo,
Omdat ik een foto op het geboortekaartje een gedoe vind (is duur en duurt wat langer) geef ik het kraambezoek een foto als ze geweest zijn. Zo heeft ook bezoek die je niet zo heel vaak ziet (tantes en ooms en dergelijke) toch een aandenken.
Ik laat in dit geval onze zoon de pasgeboren tweeling vasthouden en maak dan een foto.
Groetjes Loes

Ik zou es naar de action gaan. Ze hebben daar van die leuke badeendjes! Kaartje om zijn nek en doorzichtig folie, KLAAR!!

Groetjes Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik denk weer aan eten....hoe bedoel je zwanger, maar een badeendje is ook een enorm leuk idee. Folie erom, kaartje eraan en klaar. Nou als er nog meer van zulke tips zijn, graag, daar heb ik wat aan!

Wij geven een zakje bloemzaadjes mee. Vergeet me nietjes!!
Daar hangen we een een kaartje aan met een bedankt tekst.

Vond dit  zo leuk, heeft eigenlijk een dubbele functie.
De naam Vergeet me nietje zegt het al en natuurlijk krijg je uit een zaadje weer een nieuw leven. Dus leven doet leven.

Groetjes, Petra

Terug
Bovenaan