Idee nodig voor verjaardagscadeau papa

Hallo meiden,

Mijn man is bijna jarig maar ik kan maar niks leuks bedenken om hem te geven. Ik wil ook nog iets wat de kinderen los van mij aan hem kunnen geven. Iemand een idee???

gr.Ing

ow moeilijk is dat altijd he.....
even denken hoor:
een mok met een leuke tekst voor papa
een spiegeltje met een gedicht voor papa
een foto op canvas/linnen
een tekening en deze dan inlijsten

ikzelf vind een mooie foto op cabvas/linnen altijd erg mooi en bestel deze meestal bij www.herinneringenoplinnen.nl want deze site is echt niet duur en goeie kwaliteit en snel thuis bezorgt

liefs ilona

Hey Ing,

Ik heb een keer voor Roan zijn papa een fotoboekje gemaakt met alle foto's van hun samen vanaf Roan zijn geboorte en hij vond het echt helemaal te gek en ik moet zeggen het was ook erg leuk!
Ik doe het altijd bij Wijfotoservice die is volgens mij van wijjongeouders en die vind ik erg makkelijk om te maken...

Succes met wat het uiteindelijk gaat worden!

Groetjes Mascha

Hoi Dames,

Bedankt voor de tips maar ik zoek niet echt fotodingen. Dat vind ik wel superleuk voor vaderdag maar even niet voor zijn verjaardag.

Ik denk erover om hem zelf een abonnement op een tijdschrift te geven maarja ik zoek dus nog iets voor de kids..

gr.Ing

En als je nu de kindjes allebei een kaartje van bv de dierentuin ofzo laat geven?
Of Mette bv een kaartje om samen te zwemmen met papa en Jens wat anders??

Dennis is vrijdag jarig en die heeft al een kadootje gekregen. Een modelbouw vliegtuig van plastic. Geen idee of hij van knutselen houdt hoor, maar misschien is dat een idee?

groetjes Maris

Terug
Bovenaan