idee voor kapsels?

hallo

even een vreemd/ander onderwerp.
Hebben jullie ideeën voor hoe ik Sarah's haar kan doen? Ze heef lang haar en dat wil ik zo houden. Nu wissel ik af tussen 2 staarten aan de zijkant van haar hoofd met al het haar erin zeg maar of 1 staart bovenop haar hoofd wat meer naar achteren met een deel van het haar erin.
Lastig om uit te leggen maar kijk anders even op mijn hyves of die van Sarah of Shira ;-)

Ik ben geen held met bijvoorbeeld invlechten maar vind het wel erg mooi altijd. Graag ideeën of bijvoorbeeld foto's op onze zomer 2007 hyve.

groetjes Tamar

Leuke haarband in? Eline heeft een wat langere boblijn. We doen of een gewoon staartje of twee staartjes met al het haar erin, of soms twee staartjes aan de zijkant van haar hoofd en ook wel eens een haarband. Staat ook erg lief!!

Heb net effe je foto's bekeken op hyves. Echt leuke foto's.

Ik vind het al heel wat dat je staartjes in mag doen! Alice wil niks met haar haar te doen hebben dus hier halflang met een pony voor zodat er niks in hoeft!
Groetjes

Weinig staartjes hier met een zoontje ;)
Maar mijn buuv doet vaak staartjes aan de zijkant en dan zet ze van die staartjes weer een paar plukjes vast met van die knijpertjes als fonteintjes zeg maar. Ziet er ook altijd heel schattig uit!

Groetjes Sas

Ook ik kan je niet echt helpen, want verder dan twee staartjes of knotjes kom ik ook niet. Ja, een staartje, maar das ook so easy!! Verder wil Benthe het ook niet altijd en heeft ze megastijl en fijn haar, dus wij houden haar haartjes bewust wat korter.

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan