Idee voor papa?

Hey meiden,

Ik heb na zitten denken over een kadootje wat ik aan mijn man kan geven als de kleine straks geboren is, maar ik kom niet zo ver. Hij is geen lezer dus van die boekjes over hoe ben ik een goede papa enzo is niets voor hem. Iemand een idee?

Liefs

haha ja kerst 2010!!! Bij de eerste heb k ook niets gedaan, maar toen gaf ie me een mooie bos rozen en d8 k ach schat jij hebt t ook druk gehad en je bent ook papa geworden, vandaar dat k nu zit te denken wat is leuk om te geven!

Liefs

ik heb voor die van mij een pop besteld die je kan aan kleden en kan stylen naar bijvoorbeeld je man.
kost rond de 30 euro

dushilikeyou

die van mij heeft korte donkere stekeltjes en een camobroek. en je kan op het kaartje ook nog wat leuks schrijven.

zo is ie toch elke dag bij zijn spruit.

vond ik wel grappig

x jessica

Wij hebben beide keren niets gedaan dan elkaar verwonderd aankijken en dan vervolgens in de wieg en dat dat roze frummeltje dan toch echt van ons beide was. Weinig spannend of origineel, maar voor ons voldoende.

Mijn man heeft mij overigens bij de eerste een dag na de bevalling mij een dineetje op bed gegeven: met rode wijn, een voorafje met rauwe zalm, als hoofdgerecht een halfdoorbakken biefstukje. Heel grappig en natuurlijk heel erg lekker na al die verboden maanden, haha

Terug
Bovenaan