idee voor traktatie op werk ivm laatste werkdag

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb deze week mijn laatste werkweek. Ik doe uitzendwerk en wellicht is er een mogelijkheid om na de bevalling 's avonds ( 2 avonden) te komen werken bij dit bedrijf.
Ik zou daarom graag een leuke traktatie willen geven aanstaande vrijdag als afscheid.
Er zijn 4 teamleiders en ca. 60 medewerkers. Moet dus ca. 70 traktaties hebben.

Hebben jullie een idee??

Alvast bedankt,

Rolanda (35+1 dag; en nog steeds niet vermoeid!)

Hoi hoi!!!

Mischien dat je bij jamin roze en blauwe chocolaatjes of snoepjes kan kopen om leuk neer te zetten.. (weet niet of jullie weten wat het wordt!!)

Het lijkt me dat taartjes wel erg prijzig worden voor zoveel man..

Ik vind het wel een erg leuk idee van je om wat te trakteren!!!

Zelf heb ik roze chocolaatjes en spekkies gehaald om in mijn eigen salon neer te zetten zodra ik bevallen ben..
Leuk voor mijn klanten!!! (beschuit met muisjes neemt teveel tijd in beslag!!!)

Liefs, Marielle

Hallo

Ik heb op werk spekken getrakteerd die je kan kopen bij Jamin. In roze en blauw (voor als je nog niet weet wat het wordt of niet wilt vertellen) met leuke figuurtjes erop. Voor € 6,50 per 20 stuks.
Vielen erg in de smaak, weer een keer wat anders.

Nu we het toch over trakteren hebben. Heeft er iemand nog een idee voor na de bevalling ipv beschuit met muisjes. Daar werd ik gegeven moment gek van. Alles lag bezaaid op de grond, vooral als er kinderen kwamen en daar hebben wij nog al veel kennissen, familie mee.

Dank je wel alvast...

gr angelique

Hallo meiden,

Als   ons kindje geboren is, willen wij (thuis voor de kraamvisite) beschuit met muisjes EN chocolaatjes doen. De chocolaatjes kunnen voorzien worden van, tja hoe moet ik het noemen, net als hazelnootgebak er zo'n stukje op zit met de tekst hazelnoot er op. (weet niet of dit marsepein is of zo, het is vaak zo klein dat je het niet kunt proeven -> mijn mening). Mijn man kent iemand die een printer heeft die "eetbare inkt" kan maken. Dit kan dan bijvoorbeeld de tekst jongen/ meisje of natuurlijk de naam worden. Dit gaat dan naar de   bakker, die dit op bijvoorbeeld chocola kan maken. Wat de prijs hiervan is, moeten we nog navragen. Vind het zelf in elk geval een erg leuk idee.

Alvast bedankt voor het meedenken wat ik deze week kan geven op het werk.
Vind de ideeën in elk geval goed, ga sowieso ff bij Jamin kijken.

Rolanda

Bij Jamin kun je ook chocolaatjes met muisjes erop kopen, erg lekker!

Als alternatief voor beschuit met muisjes kun je ook cake doen. Beetje slagroom erop en dan een paar muisjes erop strooien, dan blijft het plakken.

Hoe doen jullie trouwens de beschuitjes? Strooien jullie de muisjes erop? Wij doen de muisjes in een bakje. Lekker goed boter op het beschuitje doen, omgekeerd door het bakje heenhalen en dan zitten er niet teveel muisjes op en rollen ze minder makkelijk alle kanten op. Ideaal hoor!

Syl

Ik doe straks thuis lange vingers. Een beetje boter erop, door een bakje met muisjes halen.............en klaar! Lijkt me ideaal, kruimelt volgens mij minder als beschuit.

Groetjes Rinske

Hallo,

In het blad van supermarkt Jumbo staat ook een leuk idee.
Lange vingers dopen in gesmolten chocolade en daarna rollen door een schaaltje met muisjes.
Het ziet er feestelijk uit   !

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan