Ideeen geregistreerd partnerschap vieren

Hi! Niet helemaal voor dit forum maar ik weet even niks. 6 weken voor mijn uitgerekende datum gaan wij geregistreerd partnerschap doen met 15 man. Dit om alles in een keer geregeld te hebben maar in de toekomst willen wij nog echt trouwen.

Nou wil ik toch wel iets doen. Het partnerschap is al om half 10 sochtends, iemand ideeen om het budgetvriendelijk te vieren?
 
Wij hebben na het tekenen van onze ouders een leuke slagroomtaart met foto gekregen om aan te snijden ☺️ minifeestje in de tuin met alleen onze familie en lieve vrienden.
 
Wij hebben na onze GP een grote lunch bij ons thuis gehouden. Dit werd verzorgd door een catering bedrijf. 
 
Wij zijn getrouwd met 10 erbij om 08:45 's ochtends en hebben iedereen toen mee genomen uit ontbijten daarna. Maar als de horeca dicht is is dat lastig, dan misschien zelf thuis of in de tuin? :)

Het was iig erg geslaagd. We hadden een quiz gemaakt en alles, iedereen vond het helemaal leuk :)
 
Wij zijn erna bij ons thuis gaan brunchen. Had zelf wat taarten en quiche etc gebakken. Low budget, gezellig, niet helemaal corona proof, maar ook niet afhankelijk van wel of niet open, QR codes etc.
 
Terug
Bovenaan