ideeen gezocht kraamkado

hoi,

mijn schoonzusje verwacht binnenkort haar 2e kindje en mijn andere schoonzusje en ik willen natuurlijk een leuk kado geven. bij het eerste kindje hebben we een kraammand gemaakt, maar nu willen we iets anders/originelers. hebben jullie tips, leuke ideeen of ervaringen?

groetjes!

Een tweede is altijd wat lastiger. Veel hebben ze meestal al. Een paar ideetjes:
* bon voor een fotosessie voor het hele gezin
* fotoalbums
* fotolijst waarin je van elke maand een fototje kunt doen en met 1 jaar een grotere foto in het midden
* bordje en eventueel ander eetgerei met de naam op.
* ander dingen met de naam op bijv. rompertje, handdoek, mutsje
* duplo
* slee
Dat was het wat ik zo snel kon bedenken.
Succes.
Groetjes Veerle

Laura kreeg van mijn ouders een gouden armbandje met haar naam erop en van mijn schoonmoeder een besteksetje met haar naam en geboortedatum erin gegraveerd. Dat was erg leuk om te krijgen. Dat zijn ook blijvende dingen. Verder zou je ook nog voor iedere maand zwanger een cadeautje kunnen verzinnen wat de baby in die maand symboliseert. Of iets wat een nieuwe vaardigheid weergeeft. (Een kikkervisje voor de eerste maand, een hartje voor de tweede maand enz.) Verder kan ik ook niets verzinnen.

Groetjes Ilona

Wij hebben toen Floor geboren was een nieuw naambordje voor aan het huis gekregen van mijn schoonouders. Zo eentje met 4 klompjes. 2 grote met mijn naam en die van mijn man, en 2 kleintjes met de namen van de kinderen. Onze achternaam stond eronder geschilderd. Errug origineel vond ik zelf!  

Terug
Bovenaan