ideeen over hoe te vertellen!!!

A

Anoniem

Guest
hoi dames

ik ben nu bijna 6 weken zwanger, afgelopen zondag hebben we positief getest.
we hebben even getwijfeld over wanneer we het zullen vertellen maar omdat kerst natuurlijk wel een ideaal moment is om de hele familie bij elkaar te hebben , hebben we besloten om het dan te doen.
Nu hebben we het vlgnde probleem : we weten niet hoe we het leuk kunnen vertellen.
We hebben wel een heel leuk gedichtje dat we graag willen gebruiken maar we weten niet goed hoe
Hebben jullie ideeen voor ons
Ook ideeen zonder het gedichtje zijn naturlijk welkom!!

thanks   en ik wens iedereen  
fijne zwangere feestdagen toe

Hey Sas,

Gaaf hoor, gefeliciteerd. Leuk he allemaal. Wij hebben het ook pasgeleden verteld (ben nu 7 weken en  3 dagen zwanger)  en het in een kerstkaartje geschreven. Eigenlijk gewoon onze namen en op het laatst een vraagteken er achter hahaha...Het duurde niet lang voordat mn schoonouders het doorhadden haha, was erg leuk die reactie!

Er zijn nog vele andere manieren denkbaar, ergens is een topic wat daar over gaat en daar staan hele leuke dingen in.

Veel succes en geniet van je zwangerschap.

Groetjes Petra

Hallo Sas,

Ik zit in het zelfde schuitje. Ik ben nl ook 6 weken zwanger (mooi Sinterklaas kado)   , maar we zijn er nog niet uit of we het nu al gaan vertellen.  
Mijn moeder is in januari jarig en we hadden bedacht om het dan met iedereen  te delen.
Mijn moeder klaagt nl dat ze nooit een 'verjaardagsgevoel' heeft en daar wil ik wat mee gaan doen.  Ik zit te bedenken dat  we haar vooraf een klein kado'tje  gaan geven waar een kaart of sokje in zit met de woorden: Je wordt Oma.
Ik weet alleen niet of ik kan wachten tot januari.    Misschien  zijn de ideeen hier zo goed  dat ik  het toch eerder wil vertellen.

Groeten Groen1981

dag dag,

Ik vond het volgende idee wel leuk, nl je 1ste echo inlijsten en dat geven in een hoera! Oma en Hoera! opa boekje! Je ziet er natuurlijk bijna niks op maar de boodschap ik duidelijk toch? en ik heb gewoon een gemixt zakje chocolaatjes gekocht met roze en bluawe muisjes erop en daar een speentje aangedaan met opa's lieveling en oma's schatje...Nu zijn we bezig voor ons 2de wondertje en willen mocht dit ons gegunt zijn een rompertje laten maken met hierop Hoera! ik wordt grote broer! erop en dan kijken wanneer ze het zien ahahahha!

veel succes met vertellen, tis echt heel leuk!!
fijne zwangerschap gewenst een een gezonde beeb!!

liefs sweety

Wij willen het met kerst vertellen en ik zit er aan te denken om opa en oma een kadootje te geven met 1 pakje roze en 1 pakje blauwe muisjes met de vraag: wordt het deze of die andere? erop.

Terug
Bovenaan