ideeen/tips kraamkadootje voor mn nichtje.

hallo allemaal,
wij zijn afgelopen maandag weer oom, tante en grote neef geworden van een klein nichtje, ze is met 32 wk geboren, ligt in de couveuse, maar ze doet het hartstikke goed.
Nu zijn we over een kraamkado aan het nadenken, maar vinden t erg moeilijk.
Ze heeft nl al een grote zus en  we willen graag met een leuk/speciaal kado aankomen, dus niet met kleertjes oid.

Wij hadden bij de geboorte van Jelte een stoere houten loopfiets gekregen van hun en willen ook wel met iets vergelijkbaars aankomen snappie?
Een poppenhuis, fietsje, poppenwagen, keukentje hebben ze al voor hun oudste dochter, dus tja dat maakt het erg moeilijk, dus als jullie nog leuke ideeen hebben????

Alvast bedankt hoor,

liefs Tante Saskia.

Onze twee leukste kraamkado's waren een loopauto van Puky, een roze van baby born en van mijn zus heb ik een zilveren armbandje met plaatje gekregen waar haar naam op gegraveerd stond.

Hoi Saskia,
Ik ben zelf ook op zoek naar een mooi kraamcadeau voor een vriendin van mij maar ben er ook nog niet helemaal uit. Ben veel aan het rondsnuffelen op internet om op ideeen te komen.
Zag net een hele leuke site: http://www.tantetoos-kinderkadoos.nl/
Daar kan je bijvoorbeeld een fotoalbum laten maken geïnspireerd op hun geboortekaartje. Of bijvoorbeeld een speelgoedkist of een babybadjasje met haar naam erop...
Nou, succes met het beslissen!!

Groetjes,
Laura

Een houten tafeltje met 2 stoeltjes erbij, kunnen de meiden straks gezellig samen aan kleuren, knutselen enz.

Wij kregen voor de geboorte van onze jongste (2e jongen) een houten stoeltje met zijn naam erop geschilderd. Stoeltje is van het merk Lief, maar je hebt ook andere merken die een leuk model hebben.
Zelf hebben wij nu een stoel laten maken voor de oudste, staat bij ieder op de kamer.

Veel succes met het zoeken naar een geschikt cadeau.

Liefs Saskia

Hoi Saskia,

Ik ben zelf de jongste van 2 kinderen en mijn grote zus kreeg een mooie poppenwagen en ik niet omdat er al een was. En zo gaat dat met meer kado's. Mijn advies koop toch een mooie kinderwagen of loopwagentje. Dan is dat echt helemaal van haar.
Ik weet dat kinderen moeten delen, maar ik heb het nooit leuk gevonden dat ik niet die speciale kado's kreeg.

groetjes Mariska

ps ik voel me nu niet meer zielig hoor....

Ik vind een persoonlijk bestekje met de naam van het kind erin gegraveerd ook altijd een erg mooi kado. Marissa heeft dit van mijn moeder gekregen voor haar doop.

Misschien is het een idee om daar juist iets persoonlijks voor haar kopen. Juist omdat het een tweede kindje is. Moet het vaak al met het "oude" doen van haar zus. Misschien inderdaad wat leuke dingetjes met een naam erop zodat het echt van haar is.
Wat ik zelf erg leuk vond is dat ik een sieraad heb gekregen voor mij. Dus iets persoonlijks   voor vader en moeder is ook een leuk idee. Want een tweede kindje heeft vaak al heel veel zoals je zelf ook al zei :)
succes
Groetjes Karin

Terug
Bovenaan