Ideeen uitwisselen voor de babykamer

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Omdat er op het moment best veel zwangere onder ons zijn, leek het me leuk om misschien wat ideeen uit te wisselen wat betreft het kamertje....

Dus kom maar op met die leuke ideetjes...

Ik weet het pas net, dus ook nog geen idee..we moeten nu eerst bedenken waar de baby straks gaat slapen, ben bang dat de "inloopkast/kamer" daarvoor plaats gaat maken.hihi... niet erg hoor!!

ben benieuwd meiden!!!

liefs Ilone

ik vind het heel mooi om de naam van de kleine in sierletters op de deur te schrijven maar dan wel echt groot

Wij hebben ook onze 'rommelkamer' vrijgemaakt voor de baby. Hij is al helemaal geschilderd (we willen gaan verhuizen, dus in dit geval hebben we alles gewoon wit gemaakt) en er komen muurstickers van Winnie the Pooh op elke muur. Die kunnen er gewoon weer af en in zijn / haar nieuwe kamertje weer opgeplakt worden, dus dat leek me ideaal.

Verder wil ik eerst graag weten of het een jongen of meisje is voor ik verder ga. Dit is onze tweede, dus ik heb natuurlijk al heel veel (lakentjes, dekentjes, hemeltje, enz.). Omdat de kamer verder wit is, wil ik lekker met kleuren in de accessoires gaan werken, maar dan eerst het geslacht! Over 19 dagen hebben we de 20 weken echo, dan hopen we het te horen.

Ik heb gisteren al wel een schattig speeldoosjes gekocht. Enige nadeel: hij is rose! Maar ik kon hem niet laten liggen, ze hadden er ook nog maar één. Ik mag hem gelukkig binnen 4 weken ruilen, mocht het toch een jongen zijn.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan