Ideeen voor kinderkamer?

Begin volgend jaar gaan wij verhuizen en dan kan ik dus EINDELIJK een echt kinderkamertje gaan inrichten. Helaas 1 probleem.. ik ben echt a-creatief!!
Ik zou graag op 1 muur een 'tekening' willen hebben, bijv een zee met een zeilbootje, zonnetje, strandje of iets van een dierentuin. Maar goed, dit is niet voor mij weggelegd. Heeft iemand goede ideeen zodat ik er toch iets van kan (laten) maken??

Gr Claudia

huur / leen een beamer of overhead projector, projecteer de afbeelding op de muur, trek lijntjes met een potlood en schilderen maar! Zo heb ik het ook gedaan met nijntje en het beertje van nijntje bij ons op de muur.

Er zijn wel mensen die dat komen doen hoor. Even googlen!
Je kunt ook naar een behangzaak gaan en daar behang kopen met zo'n tekening erop.
Of je muur gewoon blauw verven en een paar (of een heleboel) grote lijsten kopen en daar posters in doen die te maken hebben met het strand. Je kunt ze dan op dezelfde lijn hangen voor een strak geheel, of op verschillende hoogtes voor een wat speelser effect. Let dan wel op de kleuren enzo op de posters, dat je niet 6 verschillende stijlen ophangt, want dat maakt het weer heel erg rommelig.
Succes!
Liefs Phira

Hoi,

Ik heb ergens in dit forum (vrijwel in het begin)  ook eens een topic gehad "hoe ziet jullie babykamer er uit".
Misschien kun je daar leuke ideeen op doen..
Ik zal eens kijken of ik hem voor je kan vinden en naar boven kan "bumpen"

Succes met inichten etc,.. het is zo leuk om te doen!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan