ideeen voor leuke kraamcadeautjes?

Hallo,
Twee vriendinnen van mij zijn vorige week bevallen, de ene van een zoon en de ander van een dochter! Nu gaan we komende week op kraambezoek, maar ik heb totaal geen inspiratie voor een leuk kraamcadeautje... Ben zelf 27 weken zwanger dus je zou zeggen inspiratie genoeg, maar niet dus..
Heeft iemand leuke ideeen? Liever geen tips van internetsites, want dat is te kort dag..
Alvast bedankt!
 
Wat ik altijd graag wil hebben,omdat je al zoveel krijgt is een cadeaubon van bijv Hema of h&m,prenatal kan natuurlijk ook,maar bij de Hema en H&M kan de mama dan ook iets voor zichzelf kopen.Je krijgt al zoveel voor de kleine uk en vaak zit je met overschot aan knuffels en kleding.
Waar ze zo uitgroeien en soms is het niet eens je smaak.
 
Ben het helemaal met Wonder2011 eens. En zelf dacht ik nog aan iets, ik weet niet welk budget je hebt, maar een abbo op een leuk (ouder/kind) tijdschrift vind ik persoonlijk ook leuk....
 
Ook voor die abbo's heb je kaarten bij boekwinkels. Tijdschriftenbon. Ook erg leuk om te krijgen....

Maar ik zou ook zeggen een cadeaubon van een winkel. Kleren en spullen heb je later ook nog nodig en dan is zo'n cadeau kaart erg prettig om te hebben.
 
hey!

wat leuk al die baby's :) toevallig hebben we het daar vorige week bij de juli-mama's ook een topic over gehad! moet je maar is kijken, daar staan een paar super leuke site's tussen :)

Succes!
 
Een luiertaart, vind het zelf heel mooi en ik hoop dat ik er een krijg :). Je maakt het zelf, dus dat is leuker en origineler .. Verder zou ik er een cadeaubon bij doen zoals eerder genoemd. SUCCES !
 
een luiertaart is inderdaad ook leuk heb ik ook een keertje gegeven heb em toen zelf gemaakt is best wel leuk om te maken en niet zo moelijk je kunt de luiertjes oprollen en dan vast binden met lint en als je een rond bij elkaar hebt knoop je die ook aan elkaar vast en zo ga je door tot je minimaal drie lagen hebt leuke dingetjes er op zetten en je hebt een leuke taart inpakken met selofaan (geschenken folie)en daar lint om heen en je hebt een leuk kadootje die lint kan je ook in blauw en roze doen bijvoorbeeld
 
Terug
Bovenaan