Ideeen voor vaderdag?

Hoi,

Hebben jullie nog leuke ideeen voor vaderdag? Zelf weet ik het nog niet zo goed.
Ik vind het wel leuk om iets persoonlijks te geven, iets met een foto van de kids ofzo.

Ik hoor jullie ideeen graag

Groetjes

Ik zit met hetzelfde probleem.. Ik vind het al snel niet leuk. Er wordt in ieder geval een tekening gemaakt voor papa. Vorig jaar heeft hij een fles wijn gekregen met op het etiket een foto van hem en Mette (hema). Nu weet ik het echt even niet...

gr.ing

hoi hoi,
ik ben er ook nog niet uit wat te geven. Ik heb een mooie lijst waar nu een oude tekening in zit waar ik Sarah misschien een mooie verftekening voor wil laten maken, maar echt iets origineels heb ik nog niet. Ik ben dus erg benieuwd naar jullie reacties.

groetjes Tamar

Hoi,
ik heb een mooie foto van Daniëlle op canvas besteld (80 cm x 80cm), ik geef deze waarschijnlijk voor vaderdag maar hij komt hier aan de muur te hangen.
Verder denk ik een leuke tekening, wij doen niet echt aan dure cadeua's. (ik heb ook niks voor moederdag gekregen)

Succes,
groetjes van Sonja

Wij doen niet aan kadootjes dit jaar. Ik heb voor moederdag een beschilderd aardewerk potje gekregen, maar geen kadootje. Dennis heeft er niet aan gedacht. Moet zeggen dat ik het ook meer echt iets vind voor de kinderen om zelf iets te maken.
Feline maakt nu ook iets op de creche en dat is wel goed vind ik. Een idee wat trouwens leuk is:
koop een klein canvas doekje (action of blokker, kost niet zo veel) en laat je kind iets moois verven met vingerverf of met de kwast.

groetjes Maris

Wat ik heel leuk vind is een kledeing stuk voor je kleintje van Simply Colors. Marissa heeft laatst een trui gekregen waar ik de tekst: Papa is Lief! op heb laten zetten. papa vond het geweldig.

Vorig jaar heb ik een grote lijst vol met foto's geplakt van papa en Jennifer van het eerste jaar, en dan alleen de belangrijkste momenten.. Helemaal leuk geworden. Misschien dat ik het nu weer ga doen van het tweede jaar (in dezelfde lijst) of ik ga een verjaardagslijst maken met allerlei foto's...

Wij doen ook niet echt aan cadeautjes, alleen een kleinigheidje en Jennifer maakt wat moois op het kdv.

gr. Ilone

Lindy d'r papa krijgt een zelf gemaakt frutsel van het kdv en zojuist hebben we bij het kruidvat een Bjorn Borg boxer gekocht... Hij loopt er al zo lang over te piepen... Nu was ie in de aanbieding en zowaar hadden ze ze nog bij het Kruidvat dus gelijk maar gekocht.

Hij is overigens helemaal geen type die een lage broek aan heeft zodat je de bovenste rand kan zien hoor

Toedels
Sannemams

Terug
Bovenaan