Hoi,
Onze zoon werd vorig jaar september 1 jaar. Als ik dit zo opschrijf lijkt het enorm lang geleden, maar in mijn herinnering nog maar zo kort. Wat gaat het toch allemaal zo snel
We hebben de "standaard-verjaardags-kliek" uitgenodigd. Meestal zijn dat ongeveer 20 personen. Voor de uitnodiging hebben we een digitaal kaartje gemaakt met een foto-collage en daarbij de uitnodiging. Hierbij hebben we vermeld dat onze zoon tussen de middag nog zijn slaapje heeft en dat men vanaf 10.30 uur welkom is. Verder heb ik het vrij gelaten. De eerste mensen stonden ook rond die tijd op de stoep.
Natuurlijk een grote taart met naam erop. En een kaarsje in de vorm van de 1. Alleen maar zo'n klein kaarsje vond ik een beetje ieniemienie. Beneden in de woonkamer hebben we met z'n 3-en het kado uitgepakt. Hij kreeg een houten loop-bak-fiets. Lastig om in te pakken en daarom had ik er een laken overheen gedaan. In de kamer slingers, balonnen en een foto-collage aan de muur van 0 tot 1 jaar. Van elke maand in zijn leventje had ik een foto geselecteerd.
Mensen vroegen naar eventuele wensen voor onze zoon, Maar ik vond eigenlijk dat ze daar hun eigen inspiratie voor moesten aanboren. Een kind die 1 jaar wordt en dan "al" een verjaardagslijstje? Nee, niet bij ons tenminste. Ik heb wel verteld wat we zoal hebben en wat we leuk vinden zoals bijvoorbeeld houten speelgoed, puzzels, autootje, boekjes, blokken etc. Dit is ook helemaal goed gekomen.
Een hele fijne verjaadag!
Groetjes Marieke