ideetje bij verkoudheid.......

hallo mama's, en misschien papa's

Ik zag dat sommige kinderen last hebben van verkoudheid en daardoor misschien slechter slapen, ook  Daniëlle heeft er last van gehad en ook zij melde zich vaker  voor een weggelopen speen (waarschijnlijk omdat ze niet goed aan de adem kon komen)
nu kreeg ik het idee  van een kennis om een doorgesneden ui op de kamer te leggen, maar ik vind het zelf minder dat haar slaapkamer naar een friettent ruikt.
ik had nog een potje vicks staan (wat je normaal op rug en borst smeert) dit potje heb ik gewoon open op haar kamer gezet en dit had een beter resultaat als de ui (en het rook een stuk lekkerder hihi)
(ik had voor de zekerheid het CB gebeld of dat mag, maar zolang je het niet smeert maakt het niet uit, smeren mag pas vanaf 1 of 2 jaar)

misschien vertel ik een alom bekende tip maar zelfs had ik er niet 1 2 3 gedacht en misschien met mij meerdere  

groetjes Veronique en Daniëlle

Tygo is ook snottie snottie verkouden op het moment. En ik smeer ook LUUF op z'n borst en ruggetje. Ruikt heerlijk (even wat minder sterk dan VICKS) en hij kan lekker ademen 's nachts...
LUUF is voor baby's en voor kinderen te koop bij de drogist. De oranje verpakking is voor baby's.
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan