Ideetje voor bij het geboortekaartje

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Gisteren kwam een vriend van ons met een super idee voor bij de geboortekaartjes (tenminste dat vinden wij). Om te voorkomen dat je van iedereen kleertjes in de kleinste maatjes krijgt gaan we nu kleine kaartjes bij de geboortekaartjes doen met daarop een cadeau suggestie - kleding in maat (van 62 t/m 86) en een ander idee voor een cadeautje. Zo voorkomen we dat we straks allemaal dingen krijgen die we al lang hebben of met bergen kleding zitten waar madame binnen 2 weken uit is gegroeid.

Ik vond het echt een super idee en wie weet hebben jullie er ook nog wat aan.

Jettepetje

Ik kreeg juist erg veel 62 tot 74 kleertjes bij de geboorte van mijn dochter. Voor maatje 56 kun je zo weinig leuks vinden dus iedereen kwam met groter aan zetten.
Maar het is wel een goed idee om een kadotip briefje er bij in te doen.
Mijn collega heeft bij een kinderwinkel een kado verlanglijst achter gelaten. Tegen iedereen vertelde ze dat daar haar verlanglijstje lag en zo kon iedereen iets kopen wat leuk en nuttig was.

Monique

Wij hebben een website voor onze beeb en wilden daar een cadeaulijst opzetten. Dachten dat het misschien brutaal zou zijn, alhoewel dat soort lijsten in het buitenland heel normaal is. Nu ik zie dat er meerdere moeders (in spé) zijn die aan dit soort opties denken, ga ik toch maar eens met de lijst beginnen.

Hoi,

Wij hebben dit gewoon doorgegeven als mensen belden om een afspraak te maken. In de agenda had ik een lijstje zitten met dingen die we graag wilden hebben en als mijn man of ik een afspraak maakte (meeste mensen vragen wel wat je wilt hebben) dan streepten we dat weg van het lijstje.

Syl

Terug
Bovenaan