Ideetjes "nuttige maar leuke" verjaardagscadeaus?

Hoi,

Ik was op zoek naar het topic van een tijdje geleden, waarin iedereen tips gaf voor verjaardagscadeaus voor onze kleintjes, maar ik kan het niet meer vinden.

Isis is inmiddels ook twee (HOERA!!) en aanstaande zondag vieren we haar verjaardag. Ik verwacht best veel mensen (ik heb een grote familie, + Richard's familie en wat  vrienden) en dus ook veel cadeaus. En elke keer als iemand me vraagt wat we willen hebben voor Isis sta ik weer met mijn mond vol tanden... Ik weet dat Isis van ons en  van opa en oma al aardig wat speelgoed krijgen, dus wil ik aan de rest van de gasten (als ze om een cadeautip vragen) graag wat nuttige dingetjes vragen. Ik heb al regenlaarsjes, een pyjama en haarspeldjes en -elastiekjes gevraagd, en nu weet ik niets meer! Iemand ideeën? Dekbedovertrek had ik ook al ergens gelezen, maar Isis slaapt nog in haar ledikant met een deken dus da's voorlopig nog niet aan de orde.

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Ook al zou je het dekbed overtrek pas over 6 of 9 maanden gebruiken, dat maakt toch niet uit?
En verder:
- rugzak of logeertas
- regenjas (of had je dat al geschreven?)
- kliederschort
- bordje en beker (hier sneuvelt wel eens wat)
- kleding is altijd goed
- een stoel
- een speelgoedkist
- (financiele) bijdrage aan nieuwe kamer
- een abonnement op een tijdschrift
- een kaartje voor een peutervoorstelling
- een lunchboxsetje voor de peuterspeelzaal

Kun je er wat mee?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Tja, Noa kan je alles geven wat te maken heeft met een pop: bedje, badje, kleertjes etc.

Maar ze heeft vd een boekje gehad met 5 puzzels erin, vanaf 2 jaar. Dus niet meer die simpele puzzels! Maar iets om te knutselen is natuurlijk ook altijd leuk: kleurboek, stiften , klei, stickers etc

gr
Marielle

Hoi,

-Knutselspulletjes (kinderschaartje, plaksel, verf, klei,papier, etc)
-Spelletje (kleurentorentjes, dat kunnen ze al heel jong. Memorie, domino, etc.  In het begin even de regels aanpassen)
-Puzzels
-Kleding (ondergoed, pyamaatje, truitje, etc)

Groetjes, Cathy

You're welcome!

Bedacht ook nog dit:

muts, handschoenen, shawl
fietsstoeltje voor áchter op de fiets
het boek Pap en Mam vertel eens (kun je als ouders invullen en geven als ze een jaar of 18 is)

Groetjes,
Ellen

Terug
Bovenaan