Ideetjes voor broodbeleg voor dochtertje van 8 mnd

He meiden,
hebben jullie voor mij nog ideeen voor broodbeleg voor mijn dochtertje van 8 maanden? Zij eet nu elke dag 2 boterhammen bij de lunch. Eentje met tartex (een soort pate/smeerworst, maar dan vegetarisch) en eentje met jam van zonnatura (zonder suiker). Kaas heb ik geprobeerd maar vindt ze niet lekker. Ik ben niet zo'n fan van smeerkaas (zo zout).

Nog ideeen? Ik wil het graag een beetje afwisselen.

Bedankt!

Ik ben van de smeerkaas. M'n dochter ook die lust niks anders. En vlees heb ik het eerste jaar niet gegeven.
Jam vind ze ook niks, heel af en toe, krijg ze en mini stukje met hagelslag, maar liever niet, want cacao is niet goed voor kindjes. Ook niet voor volwassenen, maar goed.
X

Hoi,

Heb je appelstroop of fruitstroop al geprobeerd (bijv. van frutesse), vol ijzer en hartstikke gezond..volgens mij mag dat al onder de een jaar..die van mij vond appelstroop altijd heerlijk.

groetjes inge

Hoi meiden,

bedankt voor de tips. Ik heb appelstroop in de kast staan en ga vanmiddag proberen of ze dat lekker vindt. En als ik weer boodschappen ga doen ga ik op zoek naar de smeerkaas met de koe erop (haha!).

Bedankt allemaal!
Annemieke

Terug
Bovenaan