ideetjes voor kraamcadeaus?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Heb nu zelf wel onderhand alle noodzakelijk dingen in huis, denk ik. En ik wilde nu een lijstje gaan maken voor de kraamvisite met dingen erop om te vragen. Degenen die dat willen kunnen dan eventueel wat van dat lijstje geven. Ben al begonnen met het lijstje maar hebben jullie nog aanvullende ideetjes?
Zelf had ik:
- parasolletje voor op kinderwagen
- muziekspeeldoosje
- boxspiraal
- boxzak (om speelgoed e.a. in te doen)

Wie vult aan????

Ik weet niet of je flesvoeding gaat geven, maar speentjes en flesjes kan je ook nooit teveel van hebben. Moet je er alleen even duidelijk bijzetten welk merk en soort fles en welke speen voor in de fles. Ik zou er gewoon opzetten wat je nog denkt nodig te hebben of dingen waarvan je er een paar op voorraad wil hebben.

Ik hoop dat niemand met kleertjes komt bij mij, heb de familie al verteld dat ik echt wel genoeg kleertjes heb. Ik heb eigenlijk liever dat ze met luiers, luierdoekjes, baby verzorgingsproducten en dat soort toestanden komen, kost toch veel geld allemaal.

groetjes, jane (sept forum)

Hoi,

het is en blijft altijd moeilijk. Maar wat dacht je van:

*  bestek met de naam erin gegraveerd
* eerste tanden-en haarlokdoosje
* een houten trein in de vorm van de naam
* een armbandje met naam
* speelgoed
* fotolijstje evt. met naam

Maar ook voor wat later, zoals een goede anti-lek beker of speelgoed als ze wat ouder zijn.

Succes en groetjes Miranda

Nog wat aanvullingen:

- een speelkleed met bogen
- babygym
- wipstoeltje
- zandbak
- lodger deken
- daphne standaard voor in je badje
- loopstoel
- babybouncer
- bumbo stoeltje
- spiegel voor in de box
- knuffel aan een veer, voor boven de commode
- (gevulde) spaarpot
- gepersonificeerde cadeaus, dus iets met de naam van je kindje erin geborduurd ofzo
- schilderijtje van het geboortekaartje
- leuk kistje, waar je alle " medicijnen" in kunt bewaren

Groetjes,
Lotje

Hoi,

ik ga een tricot slen vragen (wikkeldoek) lijkt me leuk om hem in verschillende kleuren te hebben!
Verder zou het kraambezoek eens op www.koterkado.nl (weet niet of deze link mag blijven staan) kunnen kijken, hier hebben ze leuke kadotjes waar je de naam van het kind op kunt laten zetten.

Hoi,

Heb mijn lijstje aangevuld met wat ideetjes van jullie (trouwens leuke site studiemam)! ik dacht zelf nog aan een voedingskussen. Vond het zelf een luxe-produkt dus niet gekocht (ivm krap budget), maar als de borstvoeding lekker gaat is het misschien toch wel handig.

Groetjes Rinszz

hallo dames,

neem eens een kijkje op www.babycadeautjes.nl hele leuke labeldoekjes!!!

Terug
Bovenaan